מרגש: בת מצווה בלתי נשכחת ל-15 נערות מקריית שמונה ושלומי

אירוע בת מצווה התקיים בלב השרון, בהשתתפות כ-150 איש • הנערות, שפונו מבתיהן בשל המלחמה, זכו לפינוקים רבים, כולל מתנות יוקרתיות ועוגות אישיות • האירוע אורגן על ידי תושבות השרון בשיתוף עם עובדות המועצה • ציפי נחשון גליק, ממובילות היוזמה: "חלק קטן מהעשייה הקהילתית שלנו"

מרגש: בת מצווה בלתי נשכחת ל-15 נערות מקריית שמונה ושלומי. צילום: מועצה אזורית לב השרון

אירוע בת מצווה מרגש במיוחד התקיים אמש (ראשון) עבור 15 נערות תושבות קריית שמונה ושלומי, יחד עם בני משפחותיהן, בלב השרון. האירוע, שהתקיים בסיוע ותמיכה של תושבי השרון, כלל כ-150 משתתפים, אשר זכו לקחת חלק בחגיגה מרגשת ומלאת נתינה.

מרגש: בת מצווה בלתי נשכחת ל-15 נערות מקריית שמונה ושלומי, צילום: מועצה אזורית לב השרון

הנערות ובני משפחותיהן הגיעו בהתרגשות גדולה ונהנו מיום חגיגי עמוס בפינוקים ומתנות. במהלך האירוע קיבלו הנערות שעונים יוקרתיים, שרשראות בצורת לב, ערכות תמרוקים מפנקות, ספר תהילים וסידור תפילה אישי. לסיום הערב, כל אחת מהנערות זכתה לקבל עוגת יום הולדת אישית שהוכנה במיוחד עבורן, אשר ניכרה בה השקעה רבה שהוסיפה לאווירת החגיגה המיוחדת.

ציפי נחשון גליק, תושבת גאולים, ואוסנת סייג, תושבת צור משה, היו היוזמות והכוח המניע מאחורי האירוע המרגש, וזאת בשיתוף עם עובדות המועצה – רותם תורן עמוס, קרן יפה גור, מרב מגן, טל מגדל וניצן.

מרגש: בת מצווה בלתי נשכחת ל-15 נערות מקריית שמונה ושלומי, צילום: מועצה אזורית לב השרון

אלי אטון, ראש המועצה, נכח גם הוא באירוע והביע את התרגשותו: "הייתה לי זכות להשתתף במעמד המרגש הזה. לראות את השמחה בעיני הנערות והמשפחות היה מרגש ומחמם את הלב. האירוע הזה הוא עדות לקהילה המחבקת והתומכת שיש כאן בשרון, ואני גאה בעשייה המבורכת של כל המתנדבים והעובדים שהיו שותפים ליום היפה הזה״.

ציפי נחשון גליק, אחת ממובילות היוזמה, הוסיפה: "לא בכל יום זוכים לשמח נערות צעירות בדרך כזו. לראות את האושר והשמחה שלהן הייתה חוויה בלתי נשכחת עבורנו. זהו חלק קטן מהעשייה הקהילתית שאנו גאות לקחת בה חלק״.

מרגש: בת מצווה בלתי נשכחת ל-15 נערות מקריית שמונה ושלומי, צילום: מועצה אזורית לב השרון

האירוע הוכיח פעם נוספת את כוחן של קהילות חזקות ומשפחתיות, אשר יודעות לחבר ולחזק זו את זו גם בתקופות מאתגרות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר