אמבולנס מד"א (ארכיון). צילום: לירון מולדובן

גבר נהרג לאחר שנפל מקומה שלישית בקריית מלאכי

גבר כבן 60 נהרג לאחר שנפל מקומה שלישית של בניין מגורים בעיר • צוותי מד"א מצאו אותו ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, וקבעו את מותו

[object Object]

גבר כבן 60 נפל מקומה שלישית של בניין מגורים בקרית מלאכי, ונמצא כשהוא מחוסר הכרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותו ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, וקבעו את מותו במקום.

חובש רפואת חירום במד"א אשר אלפסי סיפר כי "ראינו את הגבר שוכב על הרצפה לאחר שנפל מקומה שלישית, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב פציעותיו היו קריטיות ונאלצנו לקבוע את מותו".

ניידת משטרה. אילוסטרציה, צילום: אייל מרגולין/ג'יני

מוקדם יותר היום דווח כי פועל בניין כבן 40 נהרג לאחר שנפל לבור ביוב במהלך עבודתו ברחוב שרה אהרונסון במזכרת בתיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום איתרו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק בכיר במד"א יהודה בן אברהם וחובשי רפואת חירום רן מנוסיס ויהודה מרקוס סיפרו: "מדובר בפועל שנפל לתוך בור ביוב במהלך עבודתו. ראינו את הפועל שוכב בתוך הבור כשהוא מחוסר הכרה. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של לוחמי האש הם הוציאו את הפועל, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו