החטוף מתן אנגרסט באות חיים ראשון מהשבי: "נתניהו, אתה יכול לעשות את זה"\ מטה משפחות החטופים

אות חיים ראשון מהחייל החטוף מתן אנגרסט: "נתניהו, אתה יכול לעשות את זה"

ענת אנגרסט, אמו של החייל החטוף, השמיעה קטע קול של בנה מתן שהוא חלק מסרטון שאותר ברצועת עזה לאחרונה

[object Object]

אות חיים ראשון אחר כמעט שנה מחייל חטוף: מטה המשפחות להחזרת החטופים פרסם הערב (מוצ"ש) במהלך העצרת בכיכר החטופים אודיו מסרטון של מתן אנגרסט, שבו החייל פונה בפנייה ישירה מהשבי אל ראש הממשלה נתניהו שיציל אותו.

ענת אנגרסט, אמו של החייל החטוף, השמיעה קטע קול של בנה מתן שהוא חלק מסרטון שאותר ברצועת עזה לאחרונה, וטרם נחשף לציבור על ידי המשפחה. 

מילותיו של אנגרסט בקטע האודיו: "נתניהו, אתה חייב, חייב לעשות את ההחלפה הזאת בין האסירים בישראל לאסירים פה. אני מאוד רוצה לראות את המשפחה ואת החברים שלי, זה מאוד חשוב. אני חושב שאתה מסוגל לזה, צריך לרצות, אבל אני סומך עליך! אתה יכול לעשות את זה ומקווה שכמה שיותר בקרוב".

אנגרסט נחטף ממוצב נחל עוז כשהוא פצוע קשה וללא הכרה. הוא הוגדר כנעדר במשך זמן רב. ביולי התקבל אות חיים שהובא למשפחתו.

מתן אנגרסט, צילום: ללא

"קיבלתי אות חיים ממתן בסרטון שמצאו לוחמי צה"ל ברצועת עזה", סיפרה האם ענת לאחר קבלת אות החיים מבנה. "הוא אומר בסרטון 'נתניהו אני לא מבין איך זה קרה, אבל אני סומך עליך שתוציא אותי מפה'. כמה אכזבה שרה"מ לא הוציא אותך משם, לא דיברו עליך בפעימה הראשונה ולא מדברים עליך בפעימה הבאה. אתה לא ילד, לא אישה, לא קשיש ולא חולה כרוני, רק חייל שנלחם, שהיה מוכן להקריב את עצמו ואתה נשאר שם, במנהרות בחושך, כשאתה פצוע מדמם, מי יודע אם שורד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו