מאות מפגינים מלווים את יולי אדלשטיין לבית הכנסת שלו בהרצליה: "מפקיר ציון" // בונות אלטרנטיבה

לאחר מעצר הנשים: מפגינים צעדו בקריאות "מפקיר" לעבר ח"כ אדלשטיין

בעקבות מעצר הנשים שפרסמו עלונים עם תמונות החטופים בבית הכנסת בו נוהג להתפלל חבר הכנסת מהליכוד, מאות ליוו אותו היום בדרכו למקום כשהם מניפים דגלי ישראל וקוראים "בושה"

[object Object]

בבוקר שלאחר מעצר שלוש תושבות הרצליה שהניחו עלונים עם תמונות חטופים על כיסאות מתפללים בבית הכנסת בעיר בו נוהג להתפלל חבר הכנסת מהליכוד יולי אדלשטיין, מאות בני אדם מפגינים כעת (שבת) בהרצליה פיתוח למען שחרור החטופים, ומלווים את יו"ר ועדת החוץ והביטחון יולי אדלשטיין מביתו שבעיר לכיוון בית הכנסת שבו הוא נוהג להתפלל. המפגינים מניפים דגלי ישראל וקוראים "בושה" ו-"מפקיר ציון".

כאמור, הנשים שוחררו מתחנת המשטרה לאחר כשמונה שעות, לאחר שנחקרו על ידי שוטרי תחנת גלילות בחשד להסגת גבול וקשירת קשר לעוון. מתפללים שהגיעו אתמול לבית הכנסת והבחינו בעלונים המונחים על הכיסאת בהם נכתב: "שלח את עמי" פנו למשטרה. בהמשך אותרו שלושת הנשים שימרית, רמה ועידית, והן נעצרו לחקירה בשעה שהיו בבתיהן. 

גם ביציאתו מבית הכנסת המפגינים ליוו את אדלשטיין וצעקו לעברו: "הן נאנסות בעזה ואתה מחייך".

גם ביציאתו מבית הכנסת המפגינים ליוו את אדלשטיין וצעקו לעברו: "הן נאנסות בעזה ואתה מחייך" // בונות אלטרנטיבה

בתוך כך, פעילות בונות אלטרנטיבה הגיעו הבוקר לגינה ציבורית בסמוך לביתו של ח״כ יולי אדלשטיין במחאה על מעצר הנשים. מורן זר קצנשטיין, אחת מהפעילות, אמרה: ״אסור לנו לנרמל את מה שקרה אתמול, לעצור שלוש נשים שחילקו פליירים בבית כנסת זה קו אדום. בית כנסת זה שטח ציבורי, כמו שמותר להפיץ כל עלון בבית כנסת אז גם פלייר להשבת החטופים מותר לחלק".

פעילות בונות אלטרנטיבה הגיעו הבוקר לגינה ציבורית בסמוך לביתו של ח״כ יולי אדלשטיין במחאה על מעצר הנשים // בונות אלטרנטיבה

"אנחנו כאן בצורה שקטה, אומרות באופן ברור שאנחנו כאן להגן על הדמוקרטיה. לצערנו שלוש הנשים שנעצרו אתמול לא יכולות להיות כאן היום, לאחר ששנה וחצי הן מובילות את ההפגנות בהרצליה".

בתוך כך, מפכ"ל המשטרה דני לוי הנחה לבדוק מיידית את השתלשלות האירועים בהרצליה והודיע כי ככל שימצא שנפל פגם בהתנהלות השוטרים, הוא יטופל בהתאם ויופקו הלקחים הנדרשים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו