באישור המשפחה: התיעוד האחרון של אלכס לובנוב ז"ל שנרצח בשבי חמאס

חמאס פרסם תיעוד של אלכס לובנוב ז"ל, שנחטף מעבודתו כמנהל בר מהמסיבה ברעים • "השארתי בבית אישה בהיריון, ילד בן שנתיים וזוג הורים חולים, תעזרו להם לצעוק את צעקתי, תעשו הכל כדי שנצא מפה בחיים" • בהמשך פנה למשפחתו: "מתגעגע ואוהב אתכם מאוד" • אשתו, מיכל הגיבה: "אלכס שלי וכל ששת החטופים עברו שואה, לא אשכח ולא אסלח"

הקלטת משבי חמאס של החטוף אלכסנדר לובנוב ז"ל

חמאס פרסם היום (שישי) סרטון בו מופיע אלכס לובנוב ז"ל בן ה-32 מאשקלון שנחטף ב-7 באוקטובר, נרצח בשבי חמאס וגופתו הושבה ארצה לפני שבועיים יחד עם כרמל גת, עדן ירושלמי, הרש גולדברג-פולין, אלמוג סרוסי ורס״ר אורי דנינו זכרם לברכה. 

אלכס שעבד כמנהל בר במסיבת הנובה הותיר אחריו אישה ושני בנים, טום הבכור וקאי הקטן שלא הכיר את אביו. 

"שמי אלכס לובנוב מאשקלון. ב-7 באוקטובר נחטפתי מהמסיבה בחניון רעים בזמן עבודתי. "השארתי בבית אישה בהיריון, ילד בן שנתיים וזוג הורים חולים. תעזרו להם לצעוק את צעקתי. תצאו לרחובות, תפגינו. תעשו הכל כדי שנצא מפה בחיים".

אלכס לובנוב, צילום: באדיבות המשפחה

בהמשך פנה למשפחתו ולקרוביו: "משפחה שלי, מיכל, תום, אמא, אבא, אנטון, תישארו חזקים ומאוחדים. אני בטוב. מתגעגע ואוהב אתכם מאוד".

לאחר פרסום הסרטון אשתו, מיכל הגיבה: ״אלכס שלי וכל ששת החטופים עברו שואה. ככה נראת שואה. לא אשכח ולא אסלח״.

בשיחתו האחרונה עם אשתו מיכל לפני שנחטף הוא אמר לה שהוא בורח מאש המחבלים. מאז ניתק עימו הקשר. אלכס ומיכל הכירו לפני 10 שנים. הוא עבד כטבח במסעדה באשקלון והיא עבדה בה כמלצרית. סיפור אהבה שהוליד את שני ילדיהם כשמיכל לא הפסיקה להילחם עבור בעלה. אלכס היה איש של טבע, אוהב את הים, חובב טיולי ג'יפים מושבע ומתנדב בעמותת ידידים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר