שוהה בלתי חוקי נתפס מחופש לחרדי ברמת גן

שוטרים הבחינו ברוכב אופניים חשמליים שלא חבש קסדה כנדרש • בעת ניסיון לרשום לו דוח תנועה, התגלה כי החשוד מסר מספר תעודת זהות שאינו שייך לו וניסה להתחזות לתושב בני ברק • לאחר בדיקה התברר שמדובר בפלשתיני בן 49 ללא היתר שהייה בישראל

עצרו שוהה בלתי חוקי שהתחזה לאזרח ישראלי בלבוש חרדי ברמת גן. צילום: דוברות המשטרה

שוטרי התנועה של מרחב דן עצרו הבוקר (שישי) שוהה בלתי חוקי שהתחזה לאזרח ישראלי חרדי ברמת גן. האירוע החל כאשר השוטרים הבחינו ברוכב אופניים חשמליים שלא חבש קסדה כנדרש. בעת ניסיון לרשום לו דוח תנועה, התגלה כי החשוד מסר מספר תעודת זהות שאינו שייך לו וניסה להתחזות לתושב בני ברק.

כאשר הבין החשוד כי זהותו האמיתית עומדת להתגלות, הוא ניסה להימלט מהשוטרים. אולם, כוחות המשטרה הצליחו לעצור אותו ולהעבירו לחקירה בתחנת משטרת בני ברק-רמת גן. בחקירה התברר כי מדובר בפלסטיני בן 49, תושב השטחים, השוהה בישראל באופן בלתי חוקי.

בחיפוש שנערך על גופו ובחפציו של החשוד, נתפסו ממצאים מפלילים רבים: ארבעה מכשירי טלפון ניידים, פנקס צ'קים, צילום של תעודת זהות ישראלית, תעודת לוחם צה"ל, תרסיס גז פלפל וסכום כסף מזומן משמעותי. הממצאים מעלים חשד כי החשוד עסק בפעילות פלילית נרחבת תוך שהוא מתחזה לאזרח ישראלי.

הציוד שנתפס אצל השוהה הבלתי חוקי שהתחזה לחרדי, צילום: דוברות המשטרה

בתום החקירה, צפוי החשוד להיות מובא בפני בית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו. המשטרה ממשיכה בחקירה על מנת לחשוף את מלוא היקף פעילותו של החשוד ולבדוק אם פעל לבדו או כחלק מרשת פלילית מאורגנת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר