תאונה קטלנית סמוך לאיתמר: ילד בן 3 נהרג, 6 פצועים פונו במסוקים

התאונה התרחשה בין שני כלי רכב פרטיים, כאשר אחד מהם עלה באש כתוצאה מההתנגשות • מדיווחים ראשוניים עלה כי באחד מכלי הרכב נמצאה תעודת זהות כחולה, ונבדקת האפשרות כי מדובר בערבי ישראלי או בפלשתיני

תאונה קטלנית סמוך לאיתמר. צילום: ישראל קלר

תאונת דרכים קטלנית אירעה היום (שישי) בכביש 555, סמוך ליישוב איתמר שבשומרון. על פי הדיווחים, התאונה התרחשה בין שני כלי רכב פרטיים, כאשר אחד מהם עלה באש כתוצאה מההתנגשות.

שישה פצועים נוספים פונו במסוקים ובניידות טיפול נמרץ לבתי החולים בלינסון, שניידר ושיבא בתל השומר. מצב הפצועים: ארבעה במצב קשה, גבר כבן 50 עם חבלות בגפיים, גבר בן 20 עם חבלת ראש, גבר נוסף בן 20 עם פגיעה רב מערכתי ןנער בן 14 עם פגיעה רב מערכתית. פצועה אחת במצב בינוני: אישה בת 35 עם חבלת בטן ועוד פצועה קל: ילדה בת 10

מסוק חילוץ הוזנק למקום התאונה כדי לסייע בפינוי המהיר של הפצועים. צוותי הרפואה ביצעו פעולות החייאה מאומצות, אך למרבה הצער לא הצליחו להציל את חייו של הפעוט בן ה-3.

רב רשף רודי אסטבאן, מפקד המשמרת בכבאות והצלה מחוז יו"ש, מסר כי צוותי כיבוי מתחנה אזורית שומרון הוזנקו למקום מיד עם קבלת הדיווח. "עם ההגעה למקום זיהו כי אחד מכלי הרכב עולה באש. לוחמי האש החלו מייד בפעולות לכיבוי הרכב, תוך כדי פעולות לסריקה אחר לכודים," אמר אסטבאן.

על פי דיווח מדוברות מד"א, בתאונה נפגעו בסך הכל 7 בני אדם. למרבה הצער, חובשים ופראמדיקים של מד"א, בשיתוף עם כוח רפואה של צה"ל, נאלצו לקבוע את מותו של ילד כבן 3 במקום האירוע.

כוחות הביטחון והצלה רבים הגיעו למקום, כולל צוותי מד"א, כבאות והצלה, ומשטרת ישראל. נסיבות התאונה עדיין נבדקות על ידי בוחני התנועה של המשטרה.

בשלב זה, זהות הנפגעים טרם פורסמה. מדיווחים ראשוניים עלה כי באחד מכלי הרכב נמצאה תעודת זהות כחולה, ונבדקת האפשרות כי מדובר בערבי ישראלי או בפלסטיני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר