יוסף חדאד על סרטון המנהרות: "תראו את ההבדלים ותבינו הכל על הביזיון"

פעיל ההסברה השווה בין התנאים הקשים בהם הוחזקו ששת החטופים שנרצחו בשבי החמאס לבין לתנאים אותם מקבלים מחבלי הנוח'בה המוחזקים בשדה תימן • בצבא מסבירים: "השירותים עוצבו בצורה כזו כדי שלא ניתן יהיה לפרק אותם"

השירותים של המחבלים המוחזקים בשדה תימן ובקבוקי השתן שנמצאו במנהרות . צילום: דובר צה"ל

פעיל ההסברה יוסף חדאד התייחס היום (רביעי) לסרטון המנהרות שבהם הוחזקו ששת החטופים שנרצחו בשבי החמאס, והשווה בין התנאים הקשים בהם הוחזקו לתנאים אותם מקבלים מחבלי הנוח'בה המוחזקים בשדה תימן. 

בתמונה, שיתף את השירותים המשמשים את המחבלים בשדה תימן, לעומת בקבוקי השתן והתנאים במנהרות בהם מוחזקים חטופים. בצבא מסבירים: "השירותים עוצבו בצורה כזו כדי שלא ניתן יהיה לפרק אותם".

מתקני הכליאה של המחבלים בשדה תימן לאחר שיפוץ

"מצד ימין השירותים בשדה תימן בהם משתמשים מחבלי הנוח'בה שביצעו את טבח ה-7 באוקטובר ומשמאל 'השירותים' של החטופים שלנו במנהרות כבר 341 יום - בקבוקי שתן ודלי, עושים את הצרכים כך כשהם צמודים אחד לשני וחיים שם בלי אוויר בתוך הצחנה הזו", כתב. "תראו את ההבדלים האלה ותבינו הכל על הביזיון ועל מה שאני תמיד אומר- שאנחנו פשוט לא יודעים איך להתנהל במזרח התיכון".

בצהרה מיוחדת חשף אתמול דובר צה"לתיעוד מהמנרהבפריח בה הוחזקו והוצאו להורג החטופים הרש גולדברג-פולין, עדן ירושלמי, אורי דנינו, אלמוג סרוסי, כרמל גת ואלכס לובנוב זכרם לברכה, והתנאים הקשים בהם שהו לפני שנרצחו ביריות.

תיעוד המנהרה בה נרצחו ששת החטופים, צילום: דובר צה"ל

הגרי הציג את הדברים שנמצאו: "בקבוקים של שתן, כנראה סוג של שירותים שפה החטופים שהו. סוג של בור ספיגה, מקום לעשות בו צרכים, במרחב הזה. ציוד של נשים, היגיינה של נשים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר