נס בקריית גת: בת חמש נפלה מהקומה השמינית - ויצאה ללא פגע

הוריה של הילדה עזבו את הבית לזמן קצר, היא התעוררה משינה - וחיפשה אותם • הילדה טיפסה על כיסא, הצליחה לפתוח את דלת המרפסת - ונפלה על השיחים שמתחת לבניין • האב סיפר ל"ישראל היום": "לא ידענו מזה באותו רגע - היא יצאה מהשיחים, ביקשה משני נערים שיחזירו אותה הביתה ודפקה בדלת - קיבלתי קוצר נשימה"

קריית גת (למצולמים אין קשר לכתבה). צילום: דוברות המשטרה

 

בשעות המאוחרות של הערב, סמוך לחצות, התקבל אתמול (ראשון) דיווח במוקד מד"א במרחב לכיש על ילדה בת חמש שנפלה מקומה שמינית. הוריה הזעיקו את האמבולנס והיא פונתה לבית החולים ברזילי באשקלון. לאחר השגחה של 24 שעות, היא שוחררה היום. ההורים עדיין לא מעכלים את הנס.

אביה שוחח עם 'ישראל היום' על המקרה המפתיע. "אנחנו בטוב כרגע, זה נס, אני לא יודע אפילו מה להגיד".

בית החולים ברזילי באשקלון, צילום: קובי קלמנוביץ

המשפחה חזרה לביתם בקריית גת לאחר שהיו בביקור משפחתי בעיר אחרת. "הייתה לנו דילמה מה לעשות קודם, להעלות את הילדים או את המזוודות. אמרנו נעלה את הילדים, נשכיב אותם לישון ואז נסדר את השאר".

"שמנו אותם במיטות, הם היו ישנים לחלוטין וירדנו למטה להביא את המזוודות. בזמן שירדנו למטה, הילדה חיפשה אותנו. היא לא מצאה אותנו, לקחה כיסא כדי לראות מהמרפסת, כי היא לא מגיעה למעקה שמאוד גבוה. היא רצתה לראות מעבר כנראה, ונפלה מהקומה השמינית לתוך שיח קוצני. היא יצאה מזה ללא פגע".

אמבולנס של מד"א וניידת משטרה (ארכיון), צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ההורים אפילו לא הבחינו במקרה. "לא ידענו מזה באותו רגע, היא יצאה מהשיחים וראתה שני נערים שעברו בדיוק שם ואמרה להם, 'אני רוצה הביתה'. היא הראתה להם איפה הבית, עלתה איתם במעלית, לחצה על קומה שמונה ודפקה בדלת. באותו רגע חיבקתי אותה והזמנתי אמבולנס, קיבלתי קוצר נשימה".

האב סיפר: "בדקו אותה בברזילי ואין לה לא שברים ולא פגיעות. יש לה רק שריטות מהשיחים, שחררו אותה אחרי יום. הגובה שם הוא באזור 35 מטר, זה נס, ממש ככה".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר