"אתה תמיד תהיה בלב שלי, של כולנו": הובא למנוחות יורי בירנבאום שנרצח בפיגוע במעבר אלנבי

לבית העלמין במושב נעמ"ה הגיעו מאות תושבים בבקעת הירדן ובני משפחתו של יורי בירנבאום ללוות אותו בדרכו האחרונה • "הוא גיבור, אבל אני לא רוצה שהוא יהיה גיבור", ספדה בבכי אורלי בתו

נושאים את ארונו של יורי בירנבאום ז"ל. צילום: AFP

מאות תושבים בבקעת הירדן ובני משפחתו של יורי בירנבאום ליוו אותו היום (שני) למנוחות בבית העלמין במושב נעמ"ה. בירנבאום בן ה-65, אב לשלושה מהמושב נעמ"ה שמצפון ליריחו, נרצח אתמול בפיגוע הירי במעבר אלנבי.

הלוויתו של יורי בירנבאום ז"ל, צילום: AFP

התושבים האבלים נעמדו לאורך הציר שבו עבר מסע ההלוויה, כשדגלים בידיהם, ולאחר מכן הצטופפו בבית העלמין כדי להיפרד מבירנבאום, שעלה לישראל בשנות ה-90 ועבד במעבר.

"אתה תמיד תהיה בלב שלי, בלב של כולנו", ספדה לו בתו, אורלי. "אני אוהבת אותך וכל כך מתגעגעת", אמרה. מוקדם יותר סיפרה ברשת ב' שהוא הציל את חברו לעבודה בגופו. "הוא גיבור, אבל אני לא רוצה שהוא יהיה גיבור", ספדה בבכי.

הלוויתו של יורי בירנבאום ז"ל בן ה-65, אב לשלושה מהמושב נעמ"ה, צילום: AFP

במקביל להלווייתו התקיימה גם ההלוויה של אדריאן מרסלו פודסמסר בן ה-57, שעבד בתור מלגזן במעבר אלנבי ונרצח גם הוא באותו הפיגוע. לבקשת המשפחה, ההלוויה התקיימה ללא סיקור תקשורתי.

וירי בירנבאום ז"ל, עלה לישראל בשנות ה-90 ועבד במעבר,

בנו, סבסטיאן, ניצול ממסיבת הנובה, סיפר קודם להלוויה כי "הוא סיפר כמה פעמים שהוא לא מרגיש בטוח באזור העבודה שלו, שיש מחסור במאבטחים. אדם כל כך מיוחד וחרוץ. אי אפשר לעכל את זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר