אמו של יגב בוכשטב ז"ל בכנסת: "קיבלנו דו"ח נתיחה, הצבא התקרב למנהרה והוא הוצא להורג"

אסתר, אמו של יגב בוכשטב ז"ל שגופתו חולצה מעזה באוגוסט אמרה בדיון בגנסת: "הוא הוצא להורג, הצבא הגיע קרוב לאזור המנהרה והם הוצאו להורג זה מה שקורה בלחץ הצבאי, הוא לא מחזיר חטופים בחיים"

אסתר, אמו של יגב בוכשטב ז"ל. "לחץ צבאי הורג חטופים". צילום: צילום מסך מתוך ערוץ הכנסת

אמו של יגב בוכשטב ז״ל, אסתר, הגיעה לדיון בכנסת בו סיפרה על דו"ח הנתיחה הרפואי שקיבלה, ביקרה את מדיניות הממשלה וטענה כי לחץ צבאי אינו מחזיר חטופים אלא הורג אותם. 

אימו של יגב בוכשטב: "אתמול קבלנו את דו"ח הנתיחה, הלחץ הצבאי לא מחזיר חטופים בחיים" // ערוץ הכנסת

"הבן שלי נחטף חי, הוא היה חי. היה אות חיים ממנו. החטופות ששבו, ביניהן אשתו היו איתו, הוא היה חי. הוא היה צריך לחזור חי וחזר מת, נרצח", אמרה בדיון. 

יגב בוכשטב ז"ל, צילום: ללא

"אתמול קיבלנו דו"ח נתיחה רפואי. תבינו מה עובר על משפחה שמקבלת את הדו"ח שבו ההוצאה להורג שלו. הוא הוצא להורג. הצבא הגיע קרוב לאזור המנהרה והם הוצאו להורג זה מה שקורה בלחץ הצבאי הוא לא מחזיר חטופים בחיים, הוא הורג אותם. אני לא חושבת שהצבא אשם בזה, זו מדיניות של הממשלה, הצבא עושה מה שאומרים לו".

"אנחנו רואים את זה שזה חוזר על עצמו בעוד מבצע ועוד מבצע, החטופים ששבו שבוע שעבר אותו סיפור. הסיפור של יגב הוא מפברואר וידוע כבר, לקח הרבה זמן עד שהצליחו להוציא אותם אבל הם הוצאו להורג".

יגב בוכשטב ז"ל (34), נחטף לעזה ונרצח בידי חמאס. אשתו רימון, שנחטפה אף היא שוחררה בעסקה לאחר 53 ימים. גופתו הושבה לישראל במסגרת מבצע צבאי שבו הוחזרו גופותיהם של שלושה חטופים: יגב בוכשטב, נדב פופלוול ויורם מצגר זכרם לברכה.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר