שלושה מפגינים בחיפה נפצעו כתוצאה מאלימות משטרתית; המשטרה: הם הפרו את הסדר

שלושה מפגינים נזקקו לטיפול רפואי לאחר שנפצעו במהלך חסימת כביש בהפגנות נגד הממשלה ולמען שחרור החטופים בחיפה • על פי דברי הנוכחים במקום, מוחה בת 58 נפצעה כאשר נהדפה לעבר גדר תיל • מוחה אחר העיד: השוטר שהיה מעליי נתן לי אגרופים בחזה, אמר לי 'אני אשבור אותך'" • המשטרה: המפגינים חרגו ממה שהותר להם, חסמו נתיב, כביש ראשי ליד בית חולים, עם צמיגים וקונצרטינות"

מפגינה נהדפת בכוח על גדר בהפגנה נגד הממשלה בחיפה// שולי שנקלר

שלושה מפגינים נזקקו לטיפול רפואי לאחר שנפצעו במהלך חסימת כביש בהפגנות נגד הממשלה ולמען שחרור החטופים בחיפה אתמול (מוצ"ש). 

מוחה בת 58 שעמדה בצד ושעל פי הנוכחים במקום, לא לקחה חלק פעיל בחסימת הכבישים, הוטחה בכוח על ידי השוטרים לעבר מפגין אחר, וכך שניהם נפצעו מגדר תיל שהונחה במקום. היא נזקקה לתפרים בשתי הזרועות ומשקפיה רוסקו.

מפגינה שנפצעה כתוצאה מאלימות במחאה נגד הממשלה בחיפה, צילום: מחאת העם חיפה

המפגין שעליו נהדפה נזקק לתפרים בפניו ולבדיקות שונות, וכן ספג איומים, קללות ואגרופים בחזה מהשוטרים, כך על פי דיווחי המוחים. 

אלימות משטרתית במחאה נגד הממשלה בחיפה // מחאת עם חיפה

על פי המוחים, מפגין שלישי נגרר בכוח על הכביש, כאשר אחר נהדף לעברו. מתקיים בירור האם ראשו ניזוק כאשר הוא נדרש לבדיקות ואשפוז.

יונתן, בן 26 מחיפה סיפר: "הייתי בהפגנה במרכז חורב, הייתה שם חסימה שכמה אנשים ארגנו. כשהגעתי התיישבתי על הכביש כחלק מהחסימה. באו שוטרים, גררו אותי, חזרתי. ישבתי, שילבתי ידיים עם עוד אנשים שישבו סביבי, לחזק את החסימה. באו הפעילו לחץ על היד. השוטר שהיה מעליי נתן לי אגרופים בחזה, אמר לי 'אני אשבור אותך, אני אז**ן אותך'. אחר כך הוא ועוד שוטר גררו אותי על הכביש, וזרקו אותי על גדר תיל שנכנסה לראש. נהיה לי חתך מאוד רציני. בבית חולים אמרו שזה הכי גדול שראו בפער לפחות כבר הרבה זמן. עברתי תפרים, יש לי עוד צילום לעשות". 

פציעות כתוצאה מאלימות בחיפה,

מהמשטרה נמסר בתגובה: "המפגינים חרגו ממה שהותר להם, הפרו את הסדר, חסמו נתיב, כביש ראשי ליד בית חולים עם צמיגים וקונסרטינות המשטרה פינתה אותם לצדי הכביש ונפתח לאחר כך״. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר