המשטרה מגיבה בחריפות לנדב ארגמן: "של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על שוטרינו"

המשטרה תקפה את דברי ראש השב"כ לשעבר, נדב ארגמן, שהתבטא נגדם בראיון לחדשות 12 • בהודעתה הבהירה המשטרה: "שוטרינו הצילו את מדינת ישראל באירועי 7 באוקטובר ופועלים לילות כימים למען ביטחון המדינה" • המשטרה גם הדגישה את הקרבת שוטריה במחוז ש"י: "רק בשבוע שעבר שלושה שוטרים נרצחו בעת מילוי תפקידם"

ראש השב"כ לשעבר, נדב ארגמן \ ארכיון. צילום: אורן בן חקון

המשטרה הגיבה היום (שבת) בחריפות להתבטאויותיו של ראש השב"כ לשעבר, נדב ארגמן, שהזהיר בראיון לחדשות 12 כי מדינת ישראל "בדרך לדיקטטורה", תוך שהוא מבקר את התנהלות המשטרה וטוען כי היא פועלת תחת הנחיות השר לביטחון לאומי.

בתגובה לדבריו, נמסר מהמשטרה כי שוטריה "פועלים לילות כימים למען ביטחון מדינת ישראל" והזכירו את הקרבת השוטרים באירועי הטרור האחרונים, תוך שהם מבקרים את ארגמן על חוסר ביקורת פומבית בעבר כלפי הארגון שבראשו עמד.

בנימין נתניהו ונדב ארגמן, צילום: אבישג שאר-ישוב

 בהודעת המשטרה שפורסמה היום, נכתב כי "כאשר אתה מדבר על משטרת ישראל, של נעליך מעל רגליך". המשטרה הדגישה את פועלה במהלך אירועי 7/10, כאשר לדבריהם, שוטרים הצילו את מדינת ישראל מאירועים קשים, וממשיכים לפעול לילות כימים לשמירת ביטחון המדינה בכל מחוזות המשטרה, כולל במחוז ש"י שפועל יחד עם השב"כ במעצרים של פעילי טרור.

בהודעה נמסר גם כי "רק בשבוע שעבר שלושה שוטרים ממחוז ש"י נרצחו בעת מילוי תפקידם," תוך שמנוסחת ביקורת על ארגמן עצמו, ותהייה אם הוא הפנה ביקורת פומבית כלשהי בעבר כלפי השב"כ, הארגון שבראשו עמד, כפי שהוא עושה עתה מול המשטרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר