"ברוח ובדם נפדה את פלשתין": במחאה על המלחמה, וכהזדהות עם עזה וג'נין - הפגנה בחיפה

כ-50 מוחים התאספו במושבה הגרמנית והחלו בשירי הלל לעזה ולג׳נין • המשטרה הודיעה שההפגנה לא חוקית והחלה בפיזור המפגינים • לאחר שחזרו לאזור, מפגין אחד נעצר ונלקח למעצר • בצלמו: יש להוציא מחוץ לחוק את ארגון ההסתה צעירי חיפה ולעצור את כל המסיתים

במחאה על המלחמה, וכהזדהות עם עזה וג'נין: הפגנה בחיפה // מישל מכול

הפגנה התקיימה הערב (חמישי) בעיר חיפה, שם הפגינו כ-50 מפגינים במושבה הגרמנית והחלו בשירי הלל לעזה ולג׳נין ״ברוח ובדם נפדה את פלשתין״, ״עזה לא מתכופפת לטנק ולתותח״, ״פלשתין ערבית מהים לנהר״.

לאחרי כשתי דקות הודיעה המשטרה שההפגנה לא חוקית והחלה בפיזור המפגינים. המוחים החלו להתפזר ברחובות הסמוכים וחזרו בחזרה למושבה הגרמנית, שם נאלצה המשטרה לעצור מפגין ולקחת אותו לתחנת המשטרה.

שי גליק, מנכ"ל בצלמו, שמוביל את המאבק בהסתה בחיפה מסר: "מדובר בהזיה. קריאה לרצח יהודים בלב העיר חיפה. אני דורש ממשטרת ישראל שתיעדה את כלל המסיתים לעצור עוד הלילה את כולם ולהגיש נגדם כתב אישום על הסתה לרצח. לצערי ניכר שישנם גורמים קיצוניים שיעשו הכל להתסיס את העיר חיפה ולפגוע בדו הקיום הנפלא ששורר בעיר. אני דורש מראש העיר יונה יהב להבהיר למשטרת ישראל שההפגנות האלה פוגעות בעיר ויש להרחיק את המתפרעים והמסיתים מחיפה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר