נער כבן 17 נהרג בתאונת דרכים בין אוטובוס פרטי לרכב בגוש עציון

הנער נהרג בתאונה על כביש 367 וחולץ על ידי כוחות הכיבוי וההצלה • נהג האוטובוס נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא סובל מחבלות בגפיים • בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונ 

תאונת דרכים (אילוסטרציה). צילום: יוסי זליגר (ארכיון)

נער כבן 17 שנהג ברכב נהרג הערב (חמישי) בתאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי, שהתרחשה בכביש 367 בין כפר עציון לגבעות. כבאים מתחנתה אזורית יהודה סייעו בחילוצו מהרכב. בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה. 

צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של נער כבן 17 ללא סימני חיים ופינו לבי"ח הדסה עין כרם בירושלים, גבר כבן 20 באורח בינוני עם חבלות בגפיים. 

פרמדיקים של מד"א אלדד בנשטיין ולאל עבה רבה סיפרו: "מדובר מתאונה קשה מאוד. מהרכב הפרטי חולץ צעיר כבן 17 שהיה ללא סימני חיים עם פגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. גבר כבן 20 שחולץ מהאוטובוס במצב בינוני סבל מפגיעות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים. 

רשף ליחי בן לולו מפקד המשמרת של כבאות והצלה מחוז יו"ש סיפר:  "עם הגעת הצוותים למקום זיהו תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי, כאשר ברכב הפרטי ישנו לכוד.לוחמי האש החלו מייד בפעולות לחילוץ הלכוד באמצעות כלים הידראוליים יעודיים. מדובר בזירה קשה ומורכבת עקב אופי הפגיעה, ובעקבות כך פעולות החילוץ היו מורכבות. עם סיום פעולות החילוץ קבעו גורמי הרפואה את מותו של נהג הרכב הפרטי. כמו כן, לפי גורמי הרפואה נהג האוטובוס פונה במצב בינוני לבית החולים". 

אריה קוניקוב כונן הצלה ללא גבולות מד"א שהגיע למקום מספר: "הגעתי לזירת התאונה והבחנתי בת.ד קשה בין אוטובוס לרכב, ברכב היה פצוע לכוד כשהוא מחוסר הכרה, לאחר פעולות חילוץ של כב"ה, יחד עם חובשים ופרמדיקים וכוח רפואה של צה"ל ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו נקבע מותו. מהאוטובוס פונה פצוע במצב בינוני לביה"ח."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר