המחאות למען עסקת חטופים: "שרדו בשבי 11 חודשים אבל לא שרדו את ממשלת הדמים"

משפחות חטופים ופעילות מחאת הנשים זועקות: "לא ניתן לממשלה להרוג חטופים נוספים" • המפגינים זועקים: "נרעיד את הרחובות עד שראש הממשלה ישמע אותנו" • שלטי ענק הוצבו לאורך כביש אחד כמחאה נגד חברי הקבינט • בנם של מיה ואבנר גורן ז״ל: "נתניהו הפך למר המוות והשכול"

גל גורן, בנם של מיה ואבנר גורן ז״ל: "עם ישראל הוכיח שגם אם הממשלה מפקירה הוא לא יוותר על החטופות והחטופים" // צילום: עמרי קדם

מחאת משפחות חטופים ופעילות מחאת הנשים התכנסה היום (רביעי) מול מצודת זאב בתל אביב בקריאה חריפה: "קבינט המוות הורג את החטופים".

גל גורן, בנם של מיה ואבנר גורן ז״ל: ״נתניהו הפך למר המוות והשכול. עם ישראל הוכיח שגם אם הממשלה מפקירה הוא לא יוותר על החטופות והחטופים, החברה הישראלית עודנה מקדשת את החיים״.

"יום לפני שנרצחו בירייה, הצביע קבינט המוות שהפקיר אותם שם נגד עסקת חטופים ובעד ציר סמוטריץ-בן גביר-פילדלפי", מסרו מ"מחאת הנשים". "יצאנו במאות אלפים השבוע להרעיד את הרחובות עד שראש הממשלה ישמע אותנו - לא ניתן לך להרוג עוד חטופים רק כדי להמשיך ולהחיות את ממשלת הדמים שלך".

נעמה ויינברג, בת דודתו של איתי סבירסקי ז״ל שנחטף בחיים ונרצח ביום ה-99 למלחמה: ״כשאיתי נרצח התירוץ היה רפיח, עברנו כבר עשרה ספינים, אין לנו זמן ולא יהיה לנו זמן. לקח לנו 11 חודשים ו-26 נרצחים בשבי כדי שלא נרדם. המדינה הזאת תעצור עד שהחטופים חוזרים, ונתניהו יזוז, נתניהו והקואליציה הפושעת שלו ילכו מפה כולם, כי אין לנו ברירה״.

שלטי ענק לאורך כביש 1 כמחאה נגד חברי הקבינט, צילום: אחים לנשק

בינתיים, פעילי ארגון "אחים לנשק" הציבו שלטי ענק בצדי כביש 1 במחאה נגד חברי הקבינט: "המוני האזרחים שיצאו לרחובות בימים האחרונים לעמוד לצד המשפחות הוכיחו שעם ישראל לא יסלח ולא יישכח לכם. אנחנו נאבק עבור 101 אחיות ואחים בגיהנום ועל ציונות, קדושת החיים, ערבות הדדית - מושגים שקברתם תחת בלעדיות הישרדות הקואליציה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר