רוכב אופנוע החליק ונהרג בתל אביב

גבר כבן 45 נהרג בתאונת דרכים, לאחר שהחליק בעת רכיבה על אופנוע בדרך קיבוץ גלויות בתל אביב • צוות מד"א קבע את מותו במקום

זירת התאונה בתל אביב. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע כבן 45 נהרג הלילה (בין רביעי לחמישי) לאחר שהחליק בדרך קיבוץ גלויות בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א מצאו אותו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

חובשי רפואת חרום מיחידת האופנועים של מד"א, יוסף כורדי ומשה כהן, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו בצד הכביש גבר כבן 45 מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

דרך קיבוץ גלויות בתל אביב, הלילה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתוך כך, בוחני התנועה במרחב שרון פתחו אתמול בחקירה עם קבלת דיווח בדבר תאונת דרכים סמוך לקלנסוואה במעורבות אופנוע והולך רגל. כתוצאה מהתאונה נקבע מותו במקום של הולך הרגל - תושב טייבה בשנות 50 לחייו. כמו כן רוכב האופנוע - תושב טייבה כבן 30 נפצע באורח אנוש ופונה למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.

חובש רפואת חירום במד"א אמיר מצרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את ההולך רגל שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. רוכב האופנוע שהדרדר ונפל לוואדי סמוך לכביש נפצע באורח קשה והיה מעורפל הכרה, לאחר שחילצנו אותו מהוואדי פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר