אמבולנס (ארכיון). צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הרוג בתאונת דרכים קטלנית ליד קלנסוואה - המשטרה פתחה בחקירה

תאונת דרכים קטלנית במעורבות אופנוע והולך רגל התרחשה היום, במהלכה נקבע מותו של הולך הרגל, תושב טייבה בן כ-50 • רוכב האופנוע, גם הוא תושב טייבה בן כ-30, נפצע באורח אנוש • בוחני התנועה במרחב שרון פתחו כאמור בחקירת נסיבות התאונה

[object Object]

בוחני התנועה במרחב שרון פתחו היום (רביעי) בחקירה עם קבלת דיווח בדבר תאונת דרכים סמוך לקלנסוואה במעורבות אופנוע והולך רגל. כתוצאה מהתאונה נקבע מותו במקום של הולך הרגל - תושב טייבה בשנות 50 לחייו. כמו כן רוכב האופנוע - תושב טייבה כבן 30 נפצע באורח אנוש ופונה למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.

ניידת משטרה (אילוסטרציה), צילום: דודו גרינשפן

ממד"א נמסר כי "בשעה 18:22 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירקון על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע להולך רגל בכביש 5614 סמוך לצומת שער אפריים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על הולך הרגל גבר כבן 50 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו, ומפנים לבי"ח מאיר, את רוכב האופנוע במצב קשה עם חבלה רב מערכתית לאחר שהדרדר לוואדי סמוך בגובה של כשמונה מטרים".

חובש רפואת חירום במד"א אמיר מצרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את ההולך רגל שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. רוכב האופנוע שהדרדר ונפל לוואדי סמוך לכביש נפצע באורח קשה והיה מעורפל הכרה, לאחר שחילצנו אותו מהוואדי פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

תאונת דרכים (ארכיון), צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מהמשטרה נמסר כי "בוחני התנועה במרחב שרון פתחו היום בחקירה עם קבלת דיווח בדבר תאונת דרכים סמוך לקלנסוואה במעורבות אופנוע והולך רגל. על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נקבע מותו במקום של הולך הרגל - תושב טייבה בשנות 50 לחייו. כמו כן רוכב האופנוע - תושב טייבה כבן 30 נפצע באורח אנוש ופונה למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. בוחני התנועה במרחב שרון פתחו כאמור בחקירת נסיבות התאונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו