נשקו של קצין מג"ב שנפל ב-7 באוקטובר הוענק לבתו הלוחמת

רס"ל ליאל בוזוקשוילי, לוחמת במשמר הגבול, קיבלה את נשקו האישי של אביה, נצ"מ יצחק בוזוקשוילי ז"ל שנפל בשבת השחורה • מפקד משמר הגבול: "את ממשיכת דרכו של אביך" • ליאל: "אבא ביקש ממני למשיך לשרת את המדינה - יש לי מחויבות לצוואה הלא כתובה שלו"

ליאל מקבלת את האקדח של אביה יצחק בוזוקשווילי ז׳׳ל // דוברות המשטרה

במעמד מרגש שנערך היום (רביעי), הוענק נשקו האישי של נצ"מ יצחק בוזוקשוילי ז"ל לבתו, רס"ל ליאל בוזוקשוילי, המשרתת כלוחמת קבע במשמר הגבול. האירוע התקיים במלאת 11 חודשים לנפילתו של נצ"מ בוזוקשוילי במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

רס"ל ליאל בוזוקשוילי מקבלת את הנשק של אביה ז"ל, צילום: דוברות המשטרה

"אני גאה לשרת ביחידה הזו", אמרה ליאל בהתרגשות. "אבא ביקש יום לפני מה שקרה, להמשיך להלחם ולהמשיך לשרת את המדינה ואני מרגישה שיש לי מחויבות כלוחמת לצוואה הלא כתובה של אבא".

נצ"מ יצחק בוזוקשוילי נפל בקרב מול מחבלים ב-7 באוקטובר, כשבשעותיו האחרונות לחם לצד בתו ליאל. השניים, אב ובת, נלחמו כתף אל כתף בהגנה על אזרחי ישראל. על נשקו האישי של נצ"מ בוזוקשוילי נחרט הפסוק "גם כי אלך בגיא צלמות לא אירע רע כי אתה עמדי". מעתה, ליאל תישא את הנשק כנשקה האישי, ממשיכה את דרכו של אביה בהגנה על המדינה.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק, שוחח עם ליאל ואמר: "אני גאה בך על הלוחמת שאת, על האומץ והעוצמות האישיות. שאי את הנשק בגאון - את ממשיכת דרכו של אביך".

רס"ל ליאל בוזוקשוילי ומשפחתה בטקס קבלת הנשק, צילום: דוברות המשטרה

נצ"מ אלי אבוטבול, מפקד החטיבה הטקטית הדרומית במג"ב, הוסיף: "כמפקד שלך, אני יכול להעיד שאבא שלך הקנה לך את הערכים והתכונות של לוחמת ומפקדת. אני גאה מאוד שאת לוחמת בחטיבה הטקטית הדרומית המוקמת בימים אלו כחטיבת המשמר הלאומי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר