"חיבוק לנועה האהובה": הפוסט שריגש את יעקב ארגמני

חגי לובר, אב שכול, קרא לנועה ארגמני להתעלם מהביקורת על המסיבה שבה השתתפה בשבת האחרונה • אביה של נועה כתב ללובר: "תודה לך. זה הזמן להיות מחוברים אחד לשני, להיות מקשה אחת"

נועה ארגמני במסיבה. צילום: מתוך עמוד האינסטרגם של יניב חיית
חגי לובר, שבנו סמ''ר במיל' יהונתן ז"ל נפל בקרב בדרום רצועת עזה, קרא לנועה ארגמני להתעלם מהביקורת הארסית ברשת על החלטתה לחגוג את חילוצה מרצועת עזה במסיבת ענקת בשבת האחרונה.
 
יעקב ארגמני, אביה של נועה, הודה ללובר על דבריו וכתב לו "שלום לך אדם יקר. אני קורא את דבריך ודמעות זולגות מעיניי. תודה לך, לאחר כל שנאמר בגנותנו, אב שכול מחזק אותנו. הרי אני זה שאמור לחזק אותך, זה הזמן להיות יחד מחוברים אחד לשני, להיות מקשה אחת. זו מלחמת קיום שלנו, נסלח ונימחל, ובעזרת השם לימים טובים לכולנו אמן".
 

נועה ארגמני זוכה להפוגה במסיבת בריכה עם אביה

 
לובר, כאמור, פרסם בשבת האחרונה פוסט בפייסבוק שהפך המהרה לוויראלי, שבו קרא לנועה ארגמני להתעלם מהמתקפה עליה ברשת. "תחגגי את החיים נועה", ביקש ממנה לובר. ''רקדי בשבילך. רקדי בשבילנו. כי למען הריקוד שלך נלחמנו. למען ישוב החיוך שנחטף ממך, שלחנו את ילדנו לקרב. למען תחיי באושר, לחם ונהרג ארנון זמורה אהובנו.
 
''גם אני, אב שכול מבן שלחם להצילך, שמחתי כשנולד נכדי, בנו של יהונתן. וחגגתי ימי הולדת בצחוק גדול. רקדתי בחתונות, וסתם כך בעיתות אושר. ולא עלה בדעתי לרגע שאני פוגע בזכרו, או מפחית במשהו מהכאב על מותו. כי ליבך-ליבנו רחב, ובו שני חדרים. ויש בו מקום לשמחה שלמה, בחדר אחד, וכאב על אלו שנפלו למענך ועל אלו שאת מצפה לשובם, בחדר השני. השמחה לא מפחיתה מהכאב, והכאב לא מפחית מעוצמת השמחה''.
 

לאלופי העצב. לאלו שלעולם לא יחוו ולו קמצוץ מהייסורים שעברת, ובכל זאת מרשים לעצמם, בפטרונות אין קץ, לכפור בזכותך לשמוח. התעלמי מהם. עם ישראל הציל אותך מהמוות לא כדי שתמשיכי למות. כדי שתחיי. אז רקדי נועה אהובה, שמחי, בשבילך. וגם בשבילנו, כי חיוכך מאיר לנו ימים אפלים. וריקודך מרקיד את ליבנו באושר. וחייך מנחמים מכל נחמה''.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר