"משבעה באוקטובר היה לנו ברור שזה על הדור של אביתר": אביו של רס״ל במיל' אביתר עטואר סופד לו

רס״ל במיל' אביתר עטואר, בן 24 מראש העין, לוחם בגדס״ר 6310, חטיבת ׳ירושלים׳, נפל אתמול בקרב במרכז רצועת עזה • "הילד שלנו האהוב הוא חלק מהמחיר לצערנו", אמר בכאב אביו ל"ישראל היום"

רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר. צילום: באדיבות המשפחה

אלי, אביו של רס"ל במיל' אביתר עטואר מראש העין, שנפל אתמול בעזה בהיותו בן 24, ספד לו בכאב: "מהשביעי לעשירי היה לנו ברור שזה על הדור של אביתר. עכשו תורם לשאת בנטל. אביתר, הילד שלנו האהוב הוא חלק מהמחיר לצערנו. בני בכורי, אהוב ליבי. כואב וגאה בך לנצח. מקווים שלא יהיו עוד".

רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר, נפל בקרב ברצועת עזה, צילום: ללא

אלי הוא עוזר מנהל בקבוצת הכדורגל נוער של הפועל רעננה, שם ספדו לבנו: "מחלקת הנוער של הפועל רעננה אבלה, כואבת והמומה עם היוודע דבר נפילתו בקרב בעזה של אביתר עטואר, בנו של ע.המנהל המקצועי שלנו, אלי עטואר. נעתקו המילים מפינו, אסון לא יתואר".

גם ראש העיר רעננה חיים ברוידא ספד: "עיריית רעננה משתתפת בצערו של אלי עטואר, מורה להיסטוריה בתיכון אביב ומנהל מקצועי בקבוצת הכדורגל של נוער הפועל רעננה, ששכל היום את בנו רס"ל (מיל) אביתר עטואר, לוחם בחטיבת ירושלים, בקרב במרכז רצועת עזה. כולנו כואבים את האובדן הנורא של משפחת עטואר ושולחים תנחומים".

באירוע בו נפל אביתר, נפצעו באורח קשה עוד ארבעה לוחמים מגדס״ר 6310, חטיבת ירושלים, ושלושה לוחמים נוספים נפצעו באורח בינוני. הלוחמים שנפצעו, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

לוחמי צה"ל פועלים במרכז הרצועה (ארכיון), צילום: דובר צה"ל

מפרטי האירוע עולה כי קצת אחרי השעה שמונה  בבוקר כוח של חטיבת ירושלים נערך לכניסה לבית פרטי על מנת להרחיב את מרחב האבטחה במסדרון נצרים. הבית נסרק עם רחפנים לפני הכניסה. מפקד הצוות ושני לוחמים עוד נכנסו לתוך הבית ויצאו מהאירוע ללא פגע.

מצלמה קטנה של רכב שהותקנה בתוך הבית על ידי המחבלים זיהתה את הכוח והפעילה את המטען שהונח על חומה צמודה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר