נועה ארגמני זוכה להפוגה במסיבת בריכה עם אביה

"לחגוג כל רגע את החיים": ארגמני, שהעדות שלה מול הדיפלומטים עלתה לכותרות ביממה האחרונה, בילתה וקצת שמחה יחד עם אביה יעקב • אחרי שחולצה משבי חמאס אמה ליאורה ז"ל נפטרה • בן זוגה אבינתן אור עדיין נמצא בשבי בעזה

נועה ארגמני במסיבה. צילום: מתוך עמוד האינסטרגם של יניב חיית

"אבינתן היה קורע פה את הרחבה": נועה ארגמני נצפתה היום (שישי) רוקדת במסיבת בריכה עם אביה. האירוע התקיים לציון חזרתה מהשבי, ובקריאה לשחרור בן זוגה אבינתן אור.

נועה ארגמני זוכה להפוגה במסיבת בריכה עם אביה

ארגמני אמרה במסיבה: "אבינתן היה קורע פה את הרחבה ברגעים האלו ממש. נכון שזה לא אידיאלי כרגע לעשות את המסיבה הזאתי שיש עוד מלחמה ברקע, וחיילים שלנו נמצאים בשדה הקרב, ו-109 חטופים שנמצאים בעזה, כולל הבן זוג שלי שאני מתגעגעת אליו נורא. אבל ביחד עם זה, אני שמחה לחגוג עם כולכם את החיים עצמם. אנחנו מוכרחים לחגוג כל רגע את החיים עצמם".

נועה ארגמני במסיבת בריכה, צילום: מתוך עמוד האינסטרגם של יניב חיית

נועה ארגמני שחולצה משבי חמאס ב"מבצע ארנון" בחודש יוני האחרון סיפרה לראשונה לראשונה על הזוועות שעברה בשבי, במפגש עם דיפלומטים ממדינות ה-G7 בטוקיו שלשום.

נועה ארגמני עם דיפלומטים ממדינות ה-G7 בטוקיו, צילום: אי.אף.פי

"היו לי חתכים בכל הראש, קיר שקרס גרם לי לחבלות בכל חלקי הגוף, אף אחד לא בא לתת לי עזרה רפואית עד שחולצתי", סיפרה. "בכל לילה הייתי נרדמת וחושבת - זה עלול להיות הלילה האחרון בחיי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר