"נדאג שיהרגו אותו": מפגינה תועדה מאיימת ברצח רה"מ בקפלן

בסרטון מטריד שעלה ברשת החברתית טיקטוק, נראה בחור כשהוא מתעמת עם מפגינים הקוראים לממשלה להתפטר • בתגובה לשאלה שהציג בפני אחד המפגינים - מה יעשה אם ביבי לא רוצה להתפטר?, עונה האישה שלידו: ""הוא ידאג שיהרגו אותו" • בעקבות הסרטון, שצובר צפיות רבות בשעות האחרונות, אנשי הימין מבקשים מהשב"כ להתערב, המשטרה פותחת בבדיקת האירוע

המונים מפגינים בקפלן (ארכיון). צילום: אמיר גולדשטיין

לאחר ההפגנה המרכזית נגד הממשלה שהתקיימה אמש (מוצ"ש) בכיכר הדמוקרטיה בת"א, עלה לעמוד הטיקטוק של משתמש בשם מרדכי דוד סרטון מטריד ובו נשמעת מפגינה כשהיא אומרת שאם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יעזוב - "נדאג שיהרגו אותו". המשטרה פותחת בבדיקת האירוע.

@mordehai_david1

♬ צליל מקורי - מרדכי דוד

בתגובה לקריאת המפגינים לנתניהו להתפטר, מתעמת איתם מצלם הסרטון, ואומר: "ואם ביבי לא רוצה להתפטר? הוא נבחר בבחירות דמוקרטיות והוא ראש הממשלה. לא בא לו להתפטר, מה תעשה?", הוא פונה למפגין שמחזיק בידו דגל ישראל. האישה שעומדת לידו עונה במקומו: "הוא ידאג שיהרגו אותו". "אתם תדאגו שיהרגו אותו?", "כן", עונה האישה.

"חבר'ה, שמעתם את השמאלנים, היא אמרה שהם ידאגו שיהרגו אותו. שמעתם? הם רוצים דמוקרטיה. הם אומרים דמוקרטיה. אבל אם הוא לא יתפטר אנחנו נדאג שיהרגו אותו", אומר הבחור שהתעמת עם המפגינים, כשמקביל נער שעומד לידו חוזר על המשפט: "איום ברצח".

בעקבות הסרטון, שצובר צפיות רבות בשעות האחרונות, אנשי הימין מבקשים מהשב"כ להתערב.

מחאות נגד הממשלה ולמען השבת החטופים בצומת עזריאלי // אמיר גולדשטיין

כאמור, אתמול בהפגנה נאם ערן שוורץ, מנכ״ל מטה המאבק ״חופשי בארצנו״, שטען: "באיו״ש משתולל טרור יהודי אך במקום לפעול נגדו ביד קשה, ממשלת החורבן מחזירה לשולחן את ההפיכה המשטרית שקרעה את העם והביאה אותנו לשפל היסטורי. נציגי הפורעים נמצאים בקואליציה ומובילים בעצמם הסתה נגד צה״ל ונגד היועמ״שית. חברי הממשלה ממשיכים לפרק את מוסדות המדינה ולהחליש את החברה שממילא מצויה במשבר חסר תקדים".

"אנו מתקרבים ליום השנה לאסון שבעה באוקטובר וראש הממשלה שבמשמרתו קרה המחדל הנורא עדיין לא לקח אחריות ועדיין ממשיך לעשות הכל על מנת לשרוד פוליטית. בכל מחיר. הממשלה הודיעה שתנהל את הטקס לציון האסון - אך הדבר היחיד שהיא צריכה לעשות בטקס הוא לקחת אחריות ולהודיע על תאריך לבחירות. מי שכשל לא יוכל לתקן. ישנם שני תנאים הכרחיים על מנת שמדינת ישראל תוכל לצאת מהתהום ולהתחיל בשיקום - החזרת החטופים והחלפת ההנהגה הכושלת בתולדות המדינה. חייבים לעצור את ההתפרקות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר