מלך המגרש: השוער שנפצע בעזה העניק גביע לאלופה

יוסי סוכר, ששיחק במשך שנים בקבוצת הכדורגל של היישוב צופים, נפצע קשה בקרב ברימאל שברצועת עזה • מאז הוא נמצא בשיקום בבית החולים שיבא בתל השומר • לשחקנים הוא מסר: "מאחל לכולם שיהיה להם את הכוחות, את תעצומות הנפש להמשיך ולהילחם עד הניצחון - אין משהו אחר"

יוסי סוכר עם הגביע שלי ליגת השומרון. צילום: מועצה אזורית שומרון

מרגש: השוער יוסי סוכר שמשחק מזה שנים בקבוצת הכדורגל של היישוב צופים נפצע קשה בעזה. הוא הגיע מבית החולים לעודד את הקבוצה שלו בגמר ליגות השומרון בכדורגל, שם הפתיע אותו ראש מועצת שומרון יוסי דגן והזמין אותו להעניק את הגביעים לזוכים בגמר. השניים העניקו את הגביע לאלופה. חוות יאיר שניצחה במשחק הגמר את קבוצת הכדורגל של ברקן בתוצאה: 2:1

מחלקת הספורט של המועצה האזורית שומרון קיימה את המשחקים על אף המלחמה, בכדי לחזק את החוסן הקהילתי בשומרון. זאת תוך שיתוף פעולה עם הישובים והקבוצות השונות. סה"כ התקיימו לאורך 3 חודשים, 94 משחקים בין 12 קבוצות.

יישוב חוות יאיר שבשומרון. המנצחים בגמר, צילום: ללא קרדיט

סוכר מהישוב צופים שבשומרון, שירת בגדס"ר אלכסנדרוני ונפצע קשה בקרב בשכונת רימאל בעזה לפני שלושה שבועות. מאז הוא נמצא בשיקום בבית החולים שיבא בתל השומר. השניים העניקו את הגביע לאלופה: קבוצת הכדורגל של הישוב חוות יאיר, שקטפה את האליפות.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "אנחנו מחבקים את יוסי סוכר מהישוב צופים ואת כל החיילים שלנו. מחזקים אותו ובטוחים שהוא עוד יחזור למגרש ונראה אותו שוב בכושר מלא בעזרת ה'. הוא נלחם על הביטחון של מדינת ישראל ועל חיי עם ישראל והיה לו נס גדול. החיילים שלנו הם הגיבורים האמיתיים ואנחנו גאים בהם. אנחנו נמצאים בזמנים קשים, והתפקיד שלנו הוא להביא ניצחון בלחימה ולהביא ניצחון עם החוסן. חלק מהניצחון זה מה שעושה צה"ל, מערכת הביטחון וכיתות הכוננות, ויש אנשים שהגיעו לכאן מהמילואים. כולנו מתפללים על חיילי צה"ל האחים והאחיות שלנו החטופים ועל הפצועים. ובערב הזה אנחנו מוסיפים אור חוסן ובעזרת ה' אנחנו ביחד ננצח כי עם ישראל חי".

דגן גם הזכיר בדבריו את עודד הגר ז"ל מיקיר שנהרג בתאונת דרכים לפני כשנתיים בצומת גיתי, ושהיה מלך השערים במשחקי ליגת הכדורגל של השומרון בשנה שעברה. החייל הלוחם יוסי סוכר נפצע באורח קשה. כדורית ממטען שהתפוצץ סמוך אליו חדר לגב שלו ויצא מהכתף, וכעת הוא נמצא בשיקום בבית החולים שיבא. הקהל שהגיע לעודד בגמר, התרגש לראות את הלוחם עומד על רגליו, שר ומחא לו כפיים.

ללוחם המילואים יוסי סוכר היה מסר מחזק לאחדות ישראל: "אני חושב שפשוט צריכים להיות חזקים. אני רוצה שכל העם יהיה איתנו, ולא רק שאתה נפצע, העטיפה שאני מקבל פה בשיבא היא מטורפת, מבחינת אנשים שבאים, פה רואים את האחדות. אני מאחל לכולם שיהיה להם את הכוחות, את עוצמות נפש להמשיך להילחם עד הניצחון. אין משהו אחר".

אליאור אליה, בעלי חברת אופק הנדסה ויזמות שליגת הכדורגל בחסות החברה, אמר: "אנחנו באופק גאים להוביל בהקמת וטיפוח קהילתיות חזקה בשומרון. “ליגת הכדורגל אופק השומרון” מייצגת ערכים עמוקים של ערבות הדדית ואחווה קהילתית שמאפיינים את התושבים שלנו, והיא מאחדת את כולנו סביב חוויה משותפת. יוסי סוכר הוא דוגמה חיה לחומר האנושי המיוחד כל כך שמאפיין את תושבי השומרון ואנחנו מאחלים לו החלמה מלאה ומהירה. אנחנו גאים ושמחים להיות חברה שבונה את השומרון בהיבט הפיזי של הקמת שכונות ובתים, ובהיבט הקהילתי. באופק נמשיך להשקיע ולבנות את הקהילות בשומרון מתוך תחושת שליחות עמוקה, ונפעל בנחישות ובאהבה כדי לחזק את היישוב היהודי בארץ היפה שלנו. עם ישראל חזק, 'ביחד לתמיד'".

משחק הגמר הסתיים בתיקו 4-4. בין קבוצות ברקן וחוות יאיר, הקבוצות המשיכו להארכה שהסתיימה בתוצאה 5-5 כך שההכרעה עברה לדו קרב פנדלים מורט עצבים בו כאמור ניצחה חוות יאיר בתוצאה 2-1.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר