הורי התצפיתניות מנחל עוז: "הנשיא אמר שזה לא הזמן לועדת חקירה, אבל אנחנו נעשה שינוי"

פורום "הקול שלהן" של משפחות התצפיתניות שנפלו במוצב נחל עוז נפגשו עם יצחק הרצוג • "דורשים שכל מי שאשם במחדל יקבל עונש ראוי, יכנס לכלא לאחר ועדת חקירה ממלכתית. 5 בנות עדיין נמצאות בשבי החמאס"

הצהרת הורי משפחות התצפיתניות שנפלו בנחל עוז. צילום: יוני ריקנר

משפחות התצפיתניות שנפלו במוצב נחל עוז מפורום "הקול שלהן" נפגשו היום (שני) עם נשיא המדינה בבית הנשיא בירושלים. 

דרור, אבא של שי אשרם ז"ל: "ברגע זה יצאנו מנשיא מדינת ישראל. דרשנו מהנשיא ועדת חקירה ממלכתית. לא יתכן שאנחנו מחכים לזה 10 חודשים והנושא לא עלה משום גורם מוסמך. הנשיא לפי מה שהבנתי אומר שזה לא הזמן לועדת חקירה".

 "לא יתכן שאנחנו מחכים לזה 10 חודשים", צילום: אורן בן חקון

עדנה מור אמא של שיראל מור ז"ל: "יצאנו מהפגישה עם הנשיא, הייתה שיחה מאוד יפה. אנחנו דורשים שכל מי שאשם במחדל יקבל עונש ראוי, יכנס לכלא לאחר ועדת חקירה ממלכתית. 5 בנות עדיין נמצאות בשבי החמאס".

יגאל אבא של מרים הדר כהן ז"ל: "נשיא המדינה ורעייתו היו קשובים לנו, אבל זה עדיין לא מספיק לנו, אנחנו אוטוטו באזכרה של הבנות שלנו ואין ועדת חקירה. זה סוג של הפקרה נוספת, מזלזלים בנו ולא רואים אותנו, מזל שיש אנשים כמו הנשיא, בשאר המקומות לא מרגיש קשר למדינה".

מושיקו וקרן הוריה של שירת ים ז"ל: "לא נתנו לנו הרגשה שהולכים איתנו, אצל ביבי ובתקשורת, לא נוותר. אנחנו נעשה שינוי במדינה. מי שאשם יענש. על כל אחד דורשים 28 שנים בכלא לפחות, הם לא ישנים טוב בלילה". 

אבי מרציאנו אביה של נועה מרציאנו ז"ל: "מאוד מקווים לעסקה, נתנו את הדבר היקר בחיינו לטובת צה"ל וצה"ל זלזל בהן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר