"ראש ממשלה מופקר ומפקיר": מאות מפגינים מול בית נתניהו בקיסריה

המפגינים קוראים לנתניהו להתפטר ולחתור לעסקה לשחרור חטופים • המפגינים קוראים: "אתה הראש אתה אשם", "המפקיר הלאומי", "לך", "ממשלת הדמים" ועוד

הפגנה מול בית נתניהו בקיסריה. צילום: ללא

כמה מאות מפגינים הגיעו היום (שבת) להפגין בקיסריה אל מול מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו.

המפגינים קוראים לנתניהו להתפטר ולהתקדם לעסקה לשחרור החטופים מול ארגון הטרור חמאס. המפגינים קוראים: "אתה הראש אתה אשם", "המפקיר הלאומי", "לך", "ממשלת הדמים" ועוד.

חמישה עצורים בהפגנה לא חוקית מול בית רה"מ בקיסריה (ארכיון) // קרדיט: מוקד קיסריה

משטרת חדרה נערכה בכוחות מתוגברים והקימה גדרות כדי למנוע ניסיונות של המפגינים להגיע עד למעון עצמו.

פרופסור יועד צור מהטכניון ומקבוצת מבצר הדמוקרטיה נאם בהפגנה: "אני מגיע לכאן בכל שבוע משתי סיבות עיקריות: ראשית, כאן שמים את האצבע על האשם הראשי במצב הנורא שהמדינה מידרדרת אליו. יש אשם מרכזי אחד, דיקטטור בהתהוות, ומולו יש לפעול. אשם, הרגיל עוד מימי פרשת הצוללות וכלי השייט להחליט לבדו בנושאים בהם אסור לאיש להחליט לבד. מפר אמונים ורמאי סדרתי. וכאן חוזרים ומזכירים לו ולכולם: אתה הראש – אתה אשם.

"שנית, כאן דורשים את הדרישה הנכונה – הדחה. לא אתנגד שהכנסת תחליט לפזר את עצמה או שנתניהו יתפטר. לא אתנגד להקמת ועדת חקירה ממלכתית. אבל אלה ישאירו ראש ממשלה מופקר ומפקיר הנמצא בניגוד עניינים מטורף עם המדינה במלוא כוחו, עטוף בקואליציית מושחתים וחדלי אישים, בנשיא שנמצא ככל הנראה בכיסו, באופוזיציה רופסת ובמערכת משפטית מורתעת. הדבר הדרוש למדינת ישראל כחמצן לנשימה הוא מה שדורשים כאן: הדחה עכשיו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר