אלפים השתתפו בהלווייתו של מיכאל סמארה שנהרג מפגיעת מיירט בכביש 4

נצראת אביו של מיכאל סיפר לפני ההלוויה: "מיכאל סיים לימודי שנה ראשונה של תואר ד"ר באוניברסיטה בסלובקיה אחרי שסיים 2 תארים בהצטיינות באותה אוניברסיטה" • משפחתו החליטה לתרום את אבריו

ארונו של מיכאל בלוויה. צילום: ללא

אלפי בני אדם השתתפו היום (שבת) בכנסייה הקתולית בכפר יאסיף בהלווית מיכאל סמארה שנהרג לפני ארבעה ימים מרסיסי טיל כיפת ברזל שנפלו בכביש 4 ליד נהריה.

נצראת אביו של מיכאל סיפר לפני ההלוויה: "מיכאל סיים לימודי שנה ראשונה של תואר ד"ר באוניברסיטה בסלובקיה, אחרי שסיים 2 תארים בהצטיינות באותה אוניברסיטה".

טקס הלוויה של מיכאל סמארה שנהרג מפגיעת מיירט בכביש 4

"מיכאל היה בחופש מהלימודים בארץ והיה בדרכו לחבר בכפר מזרעה, ובצומת שעמד ברמזור נפל טיל כיפת ברזל לידו ורסיס חדר לרכב ופגע בראשו.

הגיע לארץ בחופשה מהלימודים. מיכאל סמארה, צילום: באדיבות המשפחה

"כשהודיעו לי שמיכאל נפגע בראשו הבנתי שהמצב קשה, שהגעתי לבי"ח בנהריה הבנתי שהמצב קשה יותר משחשבתי. הרופאים נלחמו על חייו, אך לצערנו הוא נפטר מפצעיו אחרי שלושה ימים. החלטנו לתרום את אבריו שיציל אנשים".

האבא הוסיף ואמר: "תפסיקו את המלחמה. אין מרוויחים במלחמה. אני פונה לאומות העולם להפסיק המלחמה הזו. הדם של כולם אדום אין הבדל בין ערבי ליהודי. המלחמה לא תביא לשום פתרון, במשך ההיסטוריה המלחמות לא הביאו לשום פתרון, רק שלום יביא לשקט בין העמים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר