"אמא שלי גיבורה, אבא מספר שהגנה עליו בגופה": הובאה למנוחות רינה דניב שנרצחה בפיגוע בחולון

לבית העלמין חולון-בת ים הגיעו הערב מאות בני משפחה וחברים ללוות בדרכה האחרונה את רינה דניב • בעלה שמעון, שנפצע יחד איתה בפיגוע, השתפר, והוא הגיע ללוויה באלונקה באמבולנס היישר מבית החולים • הוא ספד לה בכאב: "כל בוקר הייתה יוצאת איתי לצעדות, יחד שברנו שיאים וניצלנו כל רגע בחיים"

רינה דניב ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

מאות בני משפחה וחברים הגיעו הערב (ראשון) לבית העלמין חולון-בת ים, ללוות בדרכה האחרונה את רינה דניב זכרונה לברכה, שנרצחה הבוקר בפיגוע בחולון. מצבו של בעלה שמעון, שנפצע יחד איתה בפיגוע, השתפר, והוא הגיע ללוויה באלונקה באמבולנס היישר מבית החולים.

אנשי זק"א בזירת הפיגוע בחולון, צילום: יוסי זליגר

הזוג דניב, כך על פי בני משפחתם וחבריהם, אהבו לעשות הכל ביחד. כל בוקר הם היו יוצאים לאותו מסלול של הליכה ליד הבית, בו נתקלו הבוקר במחבל שרצח את רינה ופצע באורח קשה את שמעון בעלה. שמעון הובהל לבית החולים ומאחר ומצבו השתפר במהלך היום, הוא קיבל אישור רפואי שהוא מסוגל לעמוד בכך והגיע לבית העלמין יחד עם צוות סיוע רפואי. לאחר ההלוויה הוא צפוי לחזור לבית החולים להמשך טיפול ומעקב.

שמעון ספד לאשתו: "באנו להיפרד מאישה יקרה ואהובה, דמות מאוד כריזמטית. רינה הייתה הבוסית של משפחת דניב היא הייתה סבתא שידעה להעניק אהבה לנכדים גם במתנות האין סופיות. כל בוקר הייתה יוצאת איתי לצעדות, יחד שברנו שיאים וניצלנו כל רגע בחיים. רינה ידעה להתאים ארוחה לכל אחד ואחד במשפחה בארוחת שישי. האובדן שלך קשה ועמוק, השארת לנו את המורשת שלך והזיכרונות הטובים. תנוחי על משכבך בשלום".

רינה דניב שנרצחה בפיגוע בחולון, צילום: באדיבות המשפחה

הבן עוז אמר בבכי: "אמא שלי. אני לא מסוגל להאמין שאת לא פה איתנו. לא מסוגל לעכל. איך מתמודדים עם הבשורה הקשה?. למה דווקא את, אמא שלי? אני אדבר על אמא בלשון הווה, קשה לדבר עליה בלשון עבר. אמא הכי טובה בעולם, הלב הכי גדול בעולם. אוהבת לתרום ולהתנדב, תופרת צעיפים לחיילים, תמיד שם כשצריך. אמא ואבא אוהבים לצאת לעשות כושר. יצאים, הולכים קילומטרים. כמו כל בוקר, יצאו להליכה בסמוך לבית, קפץ עליהם מחבל שרצח בדם קר את אמא ופצע את אבא".

בן גביר בזירת הפיגוע בחולון, צילום: יוסי זליגר

"אמא שלי גיבורה, לפי מה שאבא מספר היא ראתה ראשונה את המחבל שהגיח מאחוריהם, זינקה לעבר אבא והגנה עליו בגופה. אבא יקר שלנו אני אוהב אותך מאוד, אמא שלי את מודל לחיקוי, מודל להערצה, בשבילי ובשביל רבים שחושבים ככה. תחסרי לנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר