גבר כבן 30 נספה בשריפה בבניין מגורים בתל אביב

צוותי כיבוי שהוזעקו למבנה, בפלורנטין בתל אביב הבחינו באש שבערה בדירה בקומה השישית בבניין בן תשע קומות • חוקר דליקות זומן למקום לבחינת נסיבות פרוץ השריפה • כלב שנפגע וחולץ הועבר לטיפול המחלקה הוטרינרית

הרוג בשריפה בתל אביב. צילום: ללא קרדיט

גבר כבן 30 נספה הערב (מוצ"ש) בשריפה שפרצה בדירה ברחוב אברבנל בפלורנטין שבתל אביב. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום הבחינו בשריפה, בקומה השישית בבניין בן 9 קומות. צוות מד"א קבע את מתו של הגבר, לאחר שאותר עם כוויות וסימני שאיפת עשן.

חמישה צוותי כיבוי אש ומנוף החלו בסריקות למציאת לכודים, תוך כדי השריפה. במהלך הסריקות אותר הגבר שפונה לטיפול מד"א, שקבעו את מותו.כמו כן, אותר וחולץ כלב במצב קשה והועבר להמשך טיפול. חוקר דליקות זומן למקום לבחינת נסיבות פרוץ השריפה.

פרמדיק מד"א שאול כץ סיפר: "לאחר שהשריפה כובתה במהלך הסריקות ראינו את הגבר בדירתו כשהוא מחוסר הכרה עם כוויות נרחבות וסימני שאיפת עשן. ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותו."

עוד הוסיף שאול, כי במהלך כיבוי השריפה חולץ כלב מאחת הדירות שסבל מסימני של פיח ושאיפת עשן בדרכי הנשימה. "הענקנו לו סיוע נשימתי בעזרת חמצן והעברנו אותו להמשך טיפול המחלקה הוטרינרית בעירייה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר