אימה של רוני אשל ז"ל: "מחר היא הייתה אמורה להשתחרר, ואז לטוס לניו יורק - החלום שלה מגיל 16"

שרון אשל שיתפה את תחושותיה על יום הגיוס של בתה רוני, שנרצחה ב-7 באוקטובר בזמן שירותה כתצפיתנית • "עכשיו אנחנו מתלבטים מה יהיה התאריך הנכון לאזכרה שלה"

רוני אשל עם הוריה ביום הגיוס. צילום: מתוך חשבון ה-X של אייל אשל

"מחר יום ראשון, רוני הייתה אמורה להגיע לבקו"ם ולהשתחרר מצה"ל - עכשיו אנחנו מתלבטים מה יהיה התאריך הנכון לאזכרה שלה", כך כתבה היום (שבת) אמה של התצפיתנית רוני אשל, שנרצחה ב- 7 באוקטובר. בנוסף קראה להקמת ועדת חקירה ממלכתית. "בלי שנבין מה קרה כאן, לא נוכל למנוע את האסון הבא".

אייל אשל, אביה של התצפיתנית רוני אשל ז"ל, ב"טקס כיבוי המשואות": "המערכת נכשלה, משהו חייב להשתנות"

את הדברים כתבה שרון אשל, בחשבון ה-X של בעלה אייל. יחד עם תמונה מיום הגיוס של רוני. "‏זו התמונה שצילמנו ביום הגיוס השלה. התכנון היה טיול משפחתי שלנו לאנגליה ולאחר מכן הייתה אמורה לטוס לניו יורק. ‏זה היה החלום שלה מגיל 16, אחרי הצבא היא טסה לניו יורק".

שרון שיתפה על ההתרגשות הרבה ביום הגיוס של ביתה. "רונקי שלי התגייסה ב-8.8.2022. כמה התרגשנו, ‏כמה שמחנו. ‏הנכדה הראשונה, הבת הבכורה שלנו מתגייסת. ‏כל המשפחה והחברים והחברות הגיעו לבקו"ם, גאווה גדולה".

הלווית סמלת רוני אשל, צילום: קוקו

בסיום קראה להקמת ועדת חקירה ממלכתית. "בינתיים, הקמנו, יחד עם משפחות שכולות, ועדת חקירה אזרחית. זה המינימום שאנחנו יכולים לעשות בשביל רוני וחברותיה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר