אלמוג מאיר ג'אן: "לצאת מעזה היה היום הכי שמח ועצוב בחיים שלי. איבדתי אחים ואחיות שרקדו לצידי"

"אם מישהו היה אומר לי שזה היה תסריט חיי, הייתי מאשפז אותו", כתב אלמוג בפוסט ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו • אלמוג סיפר על חברו תומר ז"ל שהיה לו כאח, ועל לכתו של אביו בטרם עת • על ארנון זמורה ז"ל שנפל במבצע החילוץ אמר: "אני אזכור אותך לעד אחי, אדאג כמה שאוכל למשפחתך, לעילוי נשמתך ולרומם את שמך"

אלמוג מאיר ג'אן חוזר הביתה. צילום: רויטרס

"זאת המציאות שעברה על המדינה שלנו בשנה האחרונה": אלמוג מאיר ג'אן, אשר שוחרר משבי חמאס, שיתף היום (רביעי) פוסט מרגש בחשבון האינסטרגם שלו שבו סיפר על תחושותיו ומחשבותיו מאז אותו יום שחולץ מעזה. בפוסט הוא חושף את הכאב והאובדן שחווה, כולל תומר ז"ל שהיה לו כאח, אביו האהוב שהלך לעולמו, ועל מפקד מבצע החילוץ ארנון זמורה ז"ל.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Almog Meir Jan‎‏ (@‏‎almog_mj‎‏)‎‏

"אם מישהו היה אומר לי שזה היה תסריט חיי, לא כנראה, בטוח שהייתי מאשפז את אותו אדם וממשיך בחיי, אבל לצערי זאת המציאות שעברה על המדינה שלנו בשנה האחרונה".

אלמוג מאיר ג'אן ומשפחתו, צילום: דובר צה"ל

"לצאת מעזה היה היום הכי שמח בחיים שלי ובאותה נשימה גם היום הכי עצוב וכואב שהיה לי, איבדתי את תומר ז״ל שהיה האח שלעולם לא היה לי, הבן אדם הכי טוב שאני מכיר שכל שנייה שהייתי בשבי התפללתי שהוא בבית מחכה לי בריא ושלם. היום אני יודע להגיד שתומר שמר עליי כל הזמן מלמעלה והוא דאג לזה שאני אהיה כאן עכשיו".

אנדריי (משמאל) עם החטוף אלמוג מאיר ג'אן ברגע שחרורם במבצע במחנה נוסיראת, צילום: דובר צה"ל

"איבדתי את אבי היקר, המורה דרך שלי והאיש שלימד אותי שלאהבה יש אין סוף פרצופים, סוגים ודרכים שונות. אני בטוח שאבא שלי לא סתם הלך מתי שחזרתי, נתת לי שמירה עליונה במהלך החילוץ כדי שאחזור בשלום ואני יודע שאתה במקום טוב ונינוח, אני אוהב אותך יותר מאת עצמי".

אלמוג מאיר ג'אן בילדותו עם אביו יוסי, צילום: דף הפייסבוק

"איבדתי אחים ואחיות שרקדו לצידי באותה רחבה ואיבדתי גם אחים שנכנסו להילחם בעזה כדי להחזיר אותי ולא חזרו…כשבחוד החנית נמצא ארנון זמורה ז״ל שהוביל את החילוץ שלי ובמותו ציווה לנו את החיים, אני אזכור אותך לעד אחי, אדאג כמה שאוכל למשפחתך, לעילוי נשמתך ולרומם את שמך".

רב פקד ארנון זמורה ז"ל, צילום: ללא

"בזמן האחרון הבנתי שלא נועדנו להבין הכל ונסתרות דרכי האל, אבל רבאק למה? הלוואי והיה לי הסבר שישפוך אור על כל החושך הזה. אני רוצה להודות לכולם, כולכם, על האהבה והמילים החמות שאתם מרעיפים עליי בלי סוף, תודה על החיזוקים שמרימים אותי ברגעים קשים, תודה על הנתינה שאין משתווה לה, אין משתווים אליכם. והתודה הכי גדולה למשפחה הכי מטורפת בעולם שעשו הכל כדי להחזיר אותי הביתה, השם יקום דמם של המלאכים שנרצחו".

"מכאן אנחנו צריכים להיות חזקים ומאוחדים, שבט אחד, עם אחד, עם ישראל, בשביל כל שאר החטופים שנמצאים שם בעזה ומחכים להגיע לבית, הם יגיעו, אני מאמין בזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר