"מלחמות ארורות, שנאת בני דודים": הובא למנוחות ניר פופקו ז"ל, שנרצח בנפילת הרקטה בקיבוץ הגושרים

פופקו בן 28, נהרג לאחר שנפצע אנוש מרסיסים מנפילה ליד ביתו בהגושרים • הרקטה נפלה 30 מטר ממנו, כשיצא במקרה מהבית • הוא הובא למנוחות בבית העלמין בקיבוץ

ניר פופקו, שנרצח בירי חיזבאללה לקיבוץ גושרים. צילום: ללא

ניר פופקו בן 28, תושב קיבוץ הגושרים שנרצח אתמול (שלישי) לאחר שנפצע אנוש מרסיסים מנפילת רקטה ליד ביתו, הובא היום למנוחות בבית העלמין בקיבוץ. פופקו, דור שלישי בגושרים. כשהקיבוץ פונה, הוא, אמו, סבו וסבתו התפנו, אבל די מהר החליטו לחזור לבתיהם. פופקו עבד בקייאקי כפר בלום, אבל בעקבות המלחמה התפרנס מעבודות מזדמנות.

ניר פופקו ז"ל, צילום: ללא

הרקטה, ששוגרה מלבנון, נפלה 30 מטר ממנו, כשיצא במקרה מהבית. זוהר ליפקין, מנהלת הקהילה בקיבוץ הגושרים, סיפרה כי החליט לחזור לאחר שהתפנה מביתו בעקבות המלחמה. סבו של ניר, אורי דימנד, ספד לו בפוסט שפרסם בפייסבוק: "הנכד שלי ניר, חלק גדול מעולמי, נהרג מטיל חיזבאללה כאן בביתו, ביתי, בהגושרים. אין נחמה".

בהלוויה דיבר סבו מעל הקבר ואמר: "לא עזבנו את הבית שבו גדלנו. אמרתי שאותי לא יוציאו באלונקה מהבית שלי. אבל לא חשבתי לרגע על זה שיוציאו את הנכד שלי על אלונקה. מלחמות ארורות. שנאת בני דודים".

זירת הנפילה בקיבוץ הגושרים, צילום: אייל מרגולין - ג׳יני

ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, אמר כי בכל קיבוצי המועצה "כואבים את מותו של ניר, שלצערנו הצטרף לילדים שאיבדו את חייהם במג'דל שמס בשבת ולזוג מקיבוץ אורטל". עם זאת, זלץ ביקש להבהיר כי בסוף מדובר בעוד אירוע של ירי נרחב לעבר הגליל, שהפך לשגרה בלתי מתקבלת על הדעת.

פופקו עבד בקיאקים בכפר בלום. אתמול חזר מקניות בכולבו עם חברה השניים נפרדו כששניות אחר כך נפלה רקטה כ-30 מטרים ממנו. רסיס פגע בראשו והרג אותו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר