הפצוע מהפיגוע ליד קרית ארבע משחזר: "בזמן שהתפללתי עצר לידי רכב, שלף אקדח - והתחיל לירות"

דודו אלימלך, תושב סוסיא, נפצע באורח בינוני בפיגוע ליד בית ענון • "בדרך ליום צילומים הרכב שלי נתקע ובהמתנה לחילוץ יצאתי להתפלל" • "המחבל יצא מהמכונית עם יד מאחורי הגב - הוא רדף אחריי" • עוד סיפר כי המחבל דקר אותו והכה אותו בראשו עם כת האקדח • על מצבו אמר: "תודה לאל, כל הפצעים שטחיים" • המחבל נתפס

הכוחות בסריקות במרחב קריית ארבע. צילום: בשי דרשן/TPS

בפיגוע בין בית ענון לקריית ארבע מוקדם יותר היום (רביעי) נפצע קשה גבר כבן 50 מדקירה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא בהכרה. המחבל נמלט לאחר שנורה על-ידי לוחמת שהייתה באזור, ונפצע ככל הנראה באורח לא ידוע וכעבור שעות נתפס בעיר יטא שבאזור.

פיגוע ירי ודקירה בצומת בית ענון לצומת אליאס // הצלה ללא גבולות

דודו אלימלך, תושב סוסיא, סוסיא, שנפצע בפיגוע, משחזר את רגעי הדרמה: "בדרך ליום צילומים הרכב נתקע אחרי צומת קריית ארבע ובהמתנה לחילוץ יצאתי להתפלל".

"בזמן תפילת עמידה עצר רכב מולי, הייתי בטוח שמישהו בא לעזרה, יצא המחבל עם יד מאחורי הגב, קלטתי משהו חשוד, הוא התקרב אלי במהירות ושלושה מטרים ממני שלף אקדח והתחיל לירות לעברי, תוך כדי שהוא רודף אחרי וממשיך לירות חמש יריות. הסתובבתי מאחרי הרכב תוך כדי ירי, הטלית נתפסה בין הרגליים ונפלתי. אף כדור לא פגע ואז כנראה היה לו מעצור".

רכבו של הנהג שנפצע בפיגוע בצומת בית ענון לצומת אליאס | הצלה ללא גבולות

"המחבל שלף סכין והחל לדקור אותי, לאחר מאבק שלא אני נלחמתי, השם הטוב נלחם בעדי. לאחר שהסכין נתקע לי בגב, המחבל המשיך להכות אותי בראש עם הכת של האקדח".

"עצר לידנו ג'יפ צבאי במהלך המאבק. החיילים רצו לעברנו, כנראה בלי להבין מה קורה. המחבל התחיל לברוח, צעקתי להם 'מחבל, הוא ניסה לרצוח אותי', ואז הם התחילו לירות לעברו, הוא הצליח לברוח לא להרבה זמן".

"היו איתי שתי בנות באוטו, בהשגחה פרטית הם התחבאו והמחבל לא ראה אותם. אני בסדר, אחרי ניתוח שבו הוציאו את הסכין, פציעה ביד מהסכין, ופציעה בראש מהכת, ברוך השם הכול פצעים שטחיים. מחר משתחרר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר