אלימות נגד מתיישבים: שני רועי צאן הותקפו במהלך השבת על ידי פלשתינים

בגבעות מציינים כי האירועים הללו אינם הראשונים מסוגם, והם חלק מסדרת תקיפות שהתרחשו בחודשים האחרונים • בגבעת "צור הראל" רועה נפצע בפניו ושבר מספר שיניים • בגבעת "צאן בנימין" הרועה נפצע קלות וקיבל טיפול רפואי במקום

למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: Getty Images

שני רועי צאן מהגבעות "צור הראל" ו"צאן בנימין" הותקפו על ידי המון ערבי במהלך השבת. התקיפות כללו יידוי אבנים וזיקוקים, ופצעו את הרועים באורח קל. האירועים התרחשו בשטחי המרעה של הגבעות.

בגבעת "צור הראל", האדם הותקף על ידי עשרות פלשתינים מהכפר בורקא. הוא נפצע בפניו ושבר מספר שיניים. לדברי אנשי הגבעה, התקיפה התרחשה בשטחי המרעה שלהם. כוחות צה"ל שהוזעקו למקום הדפו את הפורעים בחזרה לכפר.

אלימות נגד רועי צאן (ארכיון), צילום: ללא

במקביל, אדם מגבעת "צאן בנימין" הסמוכה ליישוב אדם הותקף על ידי כ-100 פורעים מהכפר חיזמא. הפורעים תקפו אותו באלות ואבנים. הרועה ושני תושבים נוספים נפצעו באורח קל וקיבלו טיפול רפואי בשטח.

בגבעות מציינים כי האירועים הללו אינם הראשונים מסוגם, והם חלק מסדרת תקיפות שהתרחשו בחודשים האחרונים. תושבי הגבעות מצפים כי המשטרה תמצה את הדין עם התוקפים ותשמור על ביטחון הרועים בשטחי יהודה ושומרון. "מעצרם של כמה מהתוקפים הערבים הוא צעד ראשון ומבורך", אמרו תושבי הגבעות, והוסיפו כי ההפקרות בשטחי יהודה ושומרון חייבת להיפסק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר