לילה קטלני בחופים: בתוך שעה - שני מקרי טביעה בחופי הים

צעיר כבן 21 טבע סמוך לחוף תל ברוך בתל אביב - מצבו אנוש • במקביל, לאחר מאמצי החייאה, צוות מד"א קובע את מותם של שני גברים בשנות הארבעים לחייהם שטבעו בחוף הגולשים בבת ים

צעיר טבע סמוך לחוף תל ברוך בתל אביב, מצבו אנוש. צילום: צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צעיר כבן 21 טבע הלילה (בין שישי לשבת) סמוך לחוף תל ברוך בתל אביב, ונמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה במצב אנוש. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים איכילוב תוך כדי פעולות החייאה. במקביל, גבר כבן 45 טבע סמוך לחוף הגולשים בבת ים. לאחר מאמצי החייאה, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

צעיר טבע סמוך לחוף תל ברוך בתל אביב, מצבו אנוש // צילום: תיעוד מבצעי מד"א

דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "בשעה 23:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על צעיר שנמשה מהים מחוסר הכרה לאחר שטבע סמוך לחוף תל ברוך בצפון תל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים תוך פעולות החייאה לבי"ח איכילוב צעיר כבן 21 במצב אנוש".

פאראמדיקית מד"א גילי לביא, סיפרה: "כשהגענו לחוף עם אמבולנס 4 על 4 וניידת טיפול נמרץ, ראינו על קו המים בחוף צעיר כבן 21 מחוסר הכרה, סיפרו לנו שאזרחים שהבחינו שהוא צף במים משו אותו והוציאו אותו מהמים. כונן מד"א שבילה בחוף והגיע מיד למקום התחיל לבצע פעולות החייאה בסיסיות ואנחנו המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך כדי פינוי לבית החולים כשמצבו אנוש".

בתוך שעות בודדות: שני מקרי טביעה טראגיים בחופי הים, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

דובר מד"א, זכי הלר, עדכן בנוסף כי "בהמשך לגבר שנמשה מהים מחוסר הכרה, סמוך לחוף הגולשים בבת ים. לאחר מאמצי החייאה, צוות מגן דוד אדום קובע את מותו של גבר כבן 45".

בשעה 01:15 התקבל דיווח נוסף במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר נוסף שטבע סמוך לחוף הגולשים בבת ים, ונמשה על ידי השיטור הימי. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותו של גבר בשנות הארבעים.

פאראמדיק מד"א אלון מלמה, סיפר: "קיבלנו דיווח על שלושה גברים שנכנסו לים ורק שניים יצאו, הגענו לחוף עם כוחות של חובשים ופאראמדיקים, בשלב ראשון נמשה מהים גבר כבן 45 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. כעבור דקות ארוכות השיטור הימי חילץ אלינו גבר נוסף כבן 45 כשהוא ללא סימני חיים, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר