תיעוד מצמרר: מתן צנגאוקר מובל על אופנוע בחאן יונס כשברקע קולות ההמון העזתי הצוהל

על פי הערכות, מדובר בתיעוד מהימים הראשונים שלאחר החטיפה, במה שנראה כמו העברה של מתן למקום בו הוחזק • הסרטון הגיע לאימו עינב בסוף השבוע האחרון, לאחר מאבק והתבצרות לאורך לילה שלם במשרדיו של תת-אלוף במיל׳ גל הירש, מתאם השבויים והנעדרים • "זה הרגע להצהיר יחד עם הנשיא ביידן שאתה מקבל את העסקה, הסיוט שלי ושל כל עם ישראל חייב להסתיים", אמרה לאחר הפרסום

תיעוד כואב מעזה - מתן צנגאוקר נחטף על אופנוע

בתיעוד הכואב שהשיגה עינב צנגאוקר ומתפרסם היום (שלישי), נראה מתן בנה מובל על אופנוע באזור הומה אדם בפאתי חאן יונס, כשהוא יושב באמצע בין שני מחבלים וברקע קולות ההמון הצוהל למראה ה-"שלל" היהודי. על פי הערכות, מדובר בתיעוד מהימים הראשונים שלאחר החטיפה, במה שנראה כמו העברה של מתן למקום בו הוחזק.

מתן צנגאוקר, מתוך התיעוד שפורסם היום, צילום: ללא

התיעוד הגיע לעינב בסוף השבוע האחרון, לאחר מאבק והתבצרות לאורך לילה שלם במשרדיו של תת-אלוף במיל׳ גל הירש, מתאם השבויים והנעדרים, בדרישה להתיר את שחרור הסרטון כדי להזכיר פעם נוספת לעם ישראל ולראש הממשלה ומקבלי ההחלטות שיש חטופים שנחטפו בחיים ואפשר עוד להציל אותם מידי החמאס.

בנוסף לסרטון, עינב קיבלה לאחרונה את הטלפון של מתן שנמצא בעזה על ידי הצבא, וכעת היא חושפת לראשונה את ההתכתבויות האחרונות שקיים עם בני המשפחה לפני שנחטף: ״תעזור לאמא עם שני וטאטו, זה הדבר היחיד שאני מבקש״, כתב מתן לדודו. ״יש כאן מישהו, אני אוהב אתכם, אל תבכו״ כתב לאמו בהודעה שוברת לב.

עינב צנגאוקר, אמו של מתן: "פעם אחת שים את האינטרס הציבורי והלאומי מעל האינטרס הפוליטי והאישי שלך" // מטה משפחות החטופים

לאחר הפרסום של הסרטון, אימו עינב ביקשה מראש הממשלה נתניהו: "זה הרגע להצהיר יחד עם הנשיא ביידן שאתה מקבל את העסקה. הסיוט שלי ושל כל עם ישראל חייב להסתיים, אני צריכה כבר לחבק את מתן! כמה עוד אפשר? חייבים להחזיר את כולם עכשיו!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר