הרב שלמה עמאר בביקורת חריפה נגד אמיר אוחנה: "בוחרים לכנסת אדם שהוא תועבה"

את הדברים אמר בראיון ל"קול ברמה", בזמן שביקר את החלטת עיירית ירושלים לתקצב מופע בו המציגים חושפים חלקים בגופם • "יש דברים אסור לשתוק"

הרב שלמה משה עמאר. צילום: קונטקט

הרב שלמה משה עמאר תקף את יו"ר הכנסת אמיר אוחנה במהלך ראיון ברדיו "קול ברמה", שם ביקר את הבחירה באדם מהקהילה הגאה כיו"ר הכנסת. "בוחרים ראש לכנסת אדם שהוא דוגמה לתועבה".

בראיון התייחס גם להחלטת עיריית ירושלים לתמוך בהצגה "הזיה קרקסית למבוגרים", בה חושפים שלושת המציגים חלקים מגופם. בקשה שעוררה את זעמו של מי שהיה עד לאחרונה רבה הראשי של ירושלים.

אמיר אוחנה (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

"אחד מחברי העירייה בירושלים ביקש ממני לדבר", אמר בהתייחסו להצגה. "אבל שם לא נשמעים דברי לעת עתה, אז אני אומר את זה כאן: אישרו תקציב למופע שנדמה לי שלא היה רע כמותו. אני לא מאמין שכל חברי העירייה לא הצביעו נגד".

הוא ביקר את ההחלטה לא להצביע נגד המופע. "מה הפחד הזה? לאן הולכים? העיקר שנשמור על כסאותינו ועל מעמדינו? איפה נשמע כדבר הזה? יש דברים שאסור לשתוק עליהם. חייבים לעשות מחאה, זו תוכחה מאהבה".

הרב ניצל את הראיון ותקף גם את יו"ר הכנסת אמיר אוחנה: "בוחרים ראש לכנסת אדם שהוא דוגמה לתועבה, עושים תקציב ולא מתנגדים. אנשים יראי שמים שאמורים לייצג תורה ומצוות ואת עם התורה. צריך להתעורר ולחזור בתשובה, צריך להתעורר ולהסיר את הפסל הזה מההיכל. מירושלים זה בוקע את העיר ושובר את הלוחות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר