ח"כ ניסים ואטורי. חוסר רגישות מזעזע . צילום: אורן בן חקון

ח"כ ואטורי על ההרוג מהכטב"ם בת"א: בטח מי שהפגין מהמשפחה שלו ירגיש לא נוח לעשות את זה עכשיו

"אני לא מכיר אותו ולא יודע מי הוא", אמר ואטורי על יבגני פרדר שנהרג הלילה מפיצוץ כלי הטיס העוין • חבר הכנסת גם אמר על המפגינים "הם מהדהדים את הבקשות של חמאס"

[object Object]

יבגני פרדר, גבר בשנות ה-50 לחייו, נהרג הבוקר (שישי) בתקיפת כטב"ם שחדר לתל אביב והתפוצץ. ח"כ ניסים ואטורי התראיין לתוכנית "גומרים הולכים" ב-102FM ותקף את המפגינים נגד הממשלה. ואטורי אמר: "אני לא יודע מי הוא, אבל אם יש מישהו במשפחתו שהפגין, בטח יקבל צביטה בלב. הם בטח שואלים את עצמם: איך אני יכול להפגין עכשיו כשבן משפחה שלי נהרג?".

ואטורי הוסיף ואמר: "למפגינים לא איכפת שיש מלחמה, חמאס אמר להמשיך בהפגנות – אז הם מהדהדים את בקשות חמאס. כשנהרגים אנשים בצפון קשה לראות את ההפגנות האלו".

יבגני פרדר, צילום: באדיבות המשפחה

יבגני פרדר עלה לישראל לבדו בסוף שנות ה-90 בגל העלייה לאחר התפרקות ברית המועצות. פרדר עבד שנים בתחזוקה במלון הדירות בו נהרג. הוא הותיר אחריו אחות ואחיינית. יבגני עלה ב-1999 מבלארוס, מוגילוב. הוא עשה מילואים כצלף בחיל ההנדסה. משפחתו מקרית גת. במשך השנתיים האחרונות הוא התגורר בתל אביב. הוא מאד עזר והיה תמיד סביב משפחתו, היה אדם עם אנרגיות טובות.

הלילה נשמע פיצוץ גדול ברחוב בן יהודה בתל אביב כתוצאה מירי כטב"ם, שגרם למותו של אדם אחד ולפציעת כעשרה אנשים. ההרוג נמצא בסמוך לזירת הנפילה, לאחר שישן בחדר על גג בניין ונפגע מהרסיסים. שוטרים, מתנדבי זק"א ועובדי עיריית תל אביב הגיעו למקום וטיפלו בנפגעים ובנזק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו