"הוא היה מבקש אמא אחרת": תגובות הגולשים לפוסט המצמרר של החשודה ברצח בנה

סיגל יאנה איצקוביץ' העלתה במאי האחרון פוסט בפייסבוק וביקשה טיפים לגבי "פיית השיניים" • גולשים שגילו את העמוד האישי שלה הגיבו: "הוא היה מבקש אמא אחרת"

הפוסט המצמרר של סיגל יאנה והתגובות בפייסבוק. צילום: השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

הרצח המזעזע בהרצליה: סיגל יאנה איצקוביץ' חשודה ברצח בנה בן ה-6. על פי החשד, היא יצאה מביתה עם גרזן כשהיא שותתת דם וניסתה לתקוף עוברי אורח ואת מאבטח הקניון.

שיטוט קצר בפייסבוק מגלה כמה פוסטים שלה, ופוסט אחר במיוחד משך את תשומת לב הגולשים. סיגל העלתה במאי האחרון פוסט בו שיתפה על כך שלבנה מתנדנדת שן: "שן ראשונה שמתנדנדת ויש התרגשות רבה, בן 6, הייתה אצלכם 'פיית השיניים', מה היא נתנה? אשמח לטיפים בנושא".

הפוסט של סיגל יאנה איצקוביץ, צילום: ללא קרדיט

גולשים רבים הגיבו לה על הפוסט הישן. חלקם רשמו לה "את שטן". אחרת כתבה "כנראה שהיה מבקש אמא אחרת". אדם אחר כתב לה "הוא היה מבקש שלא תרצחי אותו. 

פרטים חדשים 

 סיגל יאנה איצקוביץ עברה לפני שלוש שנים יחד עם בעלה ובנה ליאם לשכונת גליל ים בהרצליה. ליאם, בנם היחיד של הזוג, היה אז בן שלוש. המשפחה הקטנה גרה בדירת הגן בבניין ברחוב החליל. הם עברו להרצליה מדימונה בשנת 2021. לפני כן הם גרו במודיעין.

השכנים מספרים על משפחה נורמטיבית ועל אם מסורה. "היא היתה אם למופת, היא כל כך אהבה את הילד", סיפרה אחת השכנות. השכנים גם מספרים על אהבה לכלב המשפחתי. "הם כל הזמן היו מוציאים אותו ודואגים לו". כעת, לאחר המעשה המזוויע, הם מתקשים להבין איך שכנתם הנעימה והנחמדה הרגה את הכלב ורצחה בצורה מזעזעת את בנה.

ליאם בן ה-6 וזירת הרצח בהרצליה, צילום: גדעון מרקוביץ'

המשפחה לא היתה מוכרת למשטרה או לשירותי הרווחה, למעט מקרה אחד לפני מספר חודשים. אז נשמעו צעקות מהדירה והשכנים הזעיקו ניידת. שוטרים שהגיעו לדירה לא הבחינו במשהו חריג ולא נפתחה חקירה. אולם היום התברר כי סיגל טופלה על ידי גורמי הרווחה בעיריית מודיעין בעת שהיא ובעלה התגוררו בעיר בשנים 2018-2019 בעקבות מספר תלונות על אלימות הדדית בין השניים. ליאם היה אז תינוק אך לא היתה כל אינדיקציה כי ננקטת אלימות כלפיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר