"הלב שבור לרסיסים, ואין מי שיתקן": רס״ר (מיל') ולרי צ׳פונוב הובא למנוחות

אלפים ליוו את ולרי ז"ל שנפל מפיצוץ כטב"ם בצפון • אימו נפרדה בכאב: "ראיתי את הלוויות כל הזמן בטלוויזיה, אני לא מאמינה שעכשיו אני זו שעומדת פה" • אשתו, שנותרה עם שני ילדיהם המשותפים, נפרדה: "היית בעל ואבא מדהים, תבקר אותי בחלומות"

ולרי שנפל מפיצוץ כטב"ם מפתיע את בתו

"למה דווקא אתה?": אלפים הגיעו ללוות את רס״ר (מיל') ולרי צ׳פונוב, קצין הרכב של גדוד 9308, חטיבת אלון, שהובא היום (שישי) למנוחות בבית העלמין בנתניה.

ולרי צ׳פונוב ז"ל, צילום: ללא קרדיט

ולרי, תושב שכונת אגמים בנתניה, נהרג אתמול  בצפון מפגיעת כטב"ם. כך הותר הבוקר לפרסום. צ'פנוב, שהיה אמור להשתחרר היום מהמילואים, הותיר אחריו אשה, ילדה בת שלוש ותינוק בן תשעה חודשים.

אמו של ולרי, אירנה, ספדה בכאב לבנה שנפל: "בחלומות הכי גרועים לא חלמתי שאעמוד פה. ראיתי את זה בטלוויזיה ולא האמנתי שאני אעמוד פה ואדבר. אני רוצה להגיד שגידלתי ילד טוב, חבר טוב. תודה לחברים שתומכים בי. אני מבטיחה לך בן שלי אהוב, הקטן שלי, כמה שאני יכולה אני יעזור לאשתך ולילדים, הנכדים שלי. יש לי רק שאלה: כמה עוד אמהות יקברו את הילדים שלהן?".

המשפחה כואב את נפילתו של ולרי ז"ל,

אשתו של ולרי, אביגיל, ספדה ופרצה בבכי: "כשנפגשנו ישר ידעתי שתהיה בעלי. ידעתי שתהיה שלי לנצח. אני כ"כ אוהבת אותך ולא מאמינה שאני נפרדת ממך. אתה האור שלי, השמחה שלי, איך השארת אותי לבד? היו לנו כ"כ הרבה תוכניות וחלומות. מה אני אעשה בלעדיך? איך אוכל להמשיך לחיות ולחייך? איך אני אסביר לילדה שלנו שלא תחזור, היא לא תפסיק לשאול. הלב שלי שבור לרסיסים שאף אחד לא יצליח לתקן. היית אבא מושלם ובעל מדהים. תודה לך על כל רגע ורגע, על כל חיבוק ונשיקה. תודה על שנים של אהבה, כבוד וכיף. תודה על שני ילדים. תשמור עלינו ותבוא אליי בחלומות. אני בחיים לא אשכח אותך. תמיד אזכור אותך גיבור, למרות שלא ביקשת שתהיה כזה".

נפרדים בכאב מולרי ז"ל, צילום: ללא קרדיט

אחיינתו של ולרי, אודליה, ספדה: "אני לא יודעת מאיפה להתחיל. איך אתה, איך מכולם אתה? זה כ"כ לא מתאים. תמיד היית ילד קטן ושובב שנהנה בחיים. הערצתי אותך ורציתי ללכת בדרכך. מלאך טהור. שמור עלינו מלמעלה".

"היית ילד טוב וחייכן", צילום: ללא קרדיט
 
נציג צה"ל, סא"ל דן סוריאנו, הספיד: "ולרי היקר אני מכיר אותך מאז שהגעתי לגדוד. נרקם ביננו קשר אמיתי של אחים לנשק. הערצתי אותך. תמיד ידעתי שכל עוד אתה שם יש לי על מי לסמוך. דאגת לאנשיך לנהוג כמו שצריך. ולרי תודה על פועלך ועל האדם שהיית. אני מצדיע לך. זו היתה זכות ענקית לפקד עליך. היית אחת הדמויות המשמעותיות שלנו בגדוד. נוח על משכבך בשלום".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר