משפחתה של דניאלה גלבוע אישרה לפרסם תיעוד שלה מהשבי מחודש ינואר

בסרטון שהופץ על ידי חמאס לפני כארבעה חודשים נראית התצפיתנית שנחטפה כאשר היא קוראת לממשלה להשיב אותה הביתה • בהמשך פנתה למשפחתה: "אני מבקשת שתהיו חזקים ושתעשו כל מה שאתם יכולים כדי להחזיר אותי הביתה כל עוד אני עדיין בחיים" • אורלי, אמה של דניאלה: "אני רוצה שיזכרו שיש נשים בשבי ויש שם חטופים שמחכים שיצילו אותם, אסור לתת לרעשי הרקע להפריע ולחבל בעסקה"

משפחת החטופה דניאלה גלבוע אשרה את פרסום סרטון בתה משבי החמאס // רשתות ערביות

משפחתה של דניאלה גלבוע, התצפיתנית החטופה מנחל עוז, אישרה היום (שלישי) לפרסם את אות החיים שקיבלה ממנה בחודש ינואר האחרון - ביום ה-107 למלחמה.

בתיעוד שהופץ על ידי חמאס, דניאלה פונה לממשלה בבקשה לשחרר אותה: "אני נמצאת תחת הפצצות ואש 24 שעות ביממה ואני מפחדת מאוד על החיים שלי – למה אני צריכה להרגיש, כחיילת שננטשתי ונזרקתי על ידיכם?".

דניאלה גלבוע, צילום: ללא קרדיט

"תתאפסו על עצמכם ממשלה יקרה ותתחילו לעשות את העבודה שלכם כמו שצריך. תחזירו את כולנו הביתה, כל עוד אנחנו בחיים", אמרה דניאלה. 

בסוף הסרטון היא פונה למשפחתה: "אני מאוד מתגעגעת ואוהבת אתכם - אמא, אבא, נוני ורועיקו. אני מבקשת שתהיו חזקים ושתעשו כל מה שאתם יכולים כדי להחזיר אותי הביתה כל עוד אני עדיין בחיים", חתמה את דבריה. 

המחבלים והתצפיתניות, צילום: סרטון חטיפת התצפיתניות

"170 ימים עברו מאז פרסום הסרטון בו ראיתי את הבת שלי בפעם האחרונה. בסרטון היא נראית חזקה ונחושה, אבל חוות הדעת הפסיכולוגיות שקיבלנו מצביעות על מצבה הנפשי הירוד.
מי יודע מה עבר על הבת שלי ב-170 הימים שעברו מאז? אני מתחננת בפני מקבלי ההחלטות לגלות מנהיגות ולאשר את העסקה כדי שאוכל לחבק שוב את דניאלה בקרוב, וכדי שכל החטופים יחזרו הביתה", אמרה אורלי, אמה של דניאלה.

"החלטנו לפרסם את הסרטון כדי שמי שלא ראה אותו עד עכשיו יראה אותו כי הוא היה עד עכשיו ברשת. בנוסף, מי שראה אולי שכח. אז אני רוצה שיזכרו שיש נשים בשבי ויש שם חטופים שמחכים שיצילו אותם. ואני חושבת שהדברים שדניאלה אומרת בסרטון רלוונטיים גם עכשיו", הוסיפה

אורלי גלבוע – אמה של דניאלה גלבוע שנחטפה מבסיס נחל עוז, צילום: גדעון מרקוביץ'

"מקבלי ההחלטות אצלנו חייבים להבין שזה הדבר הכי חשוב לעשות – להחזיר אותם הביתה. הבת שלי היא חיילת שנשלחה על ידי המדינה, והיא אומרת שהיא מצפה שהמדינה תעשה מאה אחוז כדי להשיב אותה הביתה. זה הזמן לעשות את זה, לקבל את ההחלטות, זה מה שהכי חשוב לעשות על אף כל רעשי הרקע שיש. אסור לתת לרעשי הרקע של גורמים כאלה ואחרים להפריע ולחבל בעסקה".

כזכור, לפני כחודשיים, מטה משפחות החטופים פרסם, לבקשת המשפחות, את סרטון חטיפת התצפיתניות, שדניאלה ביניהן, מבסיס נחל עוז, כפי שתועד במצלמות הגוף של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר