שריפה בפנטהאוז באילת: 23 נפגעים חולצו מהבניין

אישה נפצעה באורח קשה עם כוויות ושני בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני • מסוק יסעור פינה חלק מהפצועים למרכז הארץ • בית החולים יוספטל הכריז על מצב חירום • כוחות הכיבוי השתלטו על האש לאחר מאמץ מרוכז • זמן קצר לאחר מכן, דווח על שריפה נוספת בבניין סמוך ללא נפגעים

שריפה בבניין מגורים באילת, חשש ללכודים // דוברות מבצעי מד"א

אירוע חירום התרחש היום באילת כאשר שריפה פרצה בפנטהאוז בבניין מגורים בשכונת שחמון. האירוע, שהתרחש ברחוב עין נטפים, הוביל לפינוי מלא של הבניין ולפציעתם של 15 אנשים.

שריפה בבניין באילת, צילום: השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים

על פי דיווחי כוחות ההצלה, השריפה פרצה בקומה העליונה של בניין בן שש קומות. צוותי כיבוי אש מתחנות אילת, תמנע ושחמון הגיעו במהירות למקום והחלו בפעולות כיבוי וחילוץ. שני לכודים חולצו מהבניין על ידי לוחמי האש.

בין הנפגעים, אישה אחת נפצעה באורח קשה וסובלת מכוויות, שניים נפצעו באורח בינוני, והשאר נפגעו קל או סובלים מחרדה. שלושה שוטרים שסייעו בטיפול באירוע נפגעו גם הם באורח קל משאיפת עשן.

שריפה בבניין באילת, צילום: ללא קרדיט

בית החולים יוספטל באילת הכריז על מצב חירום (ארן 1) בעקבות ריבוי הנפגעים. שני מסוקים, כולל מסוק יסעור, הוזנקו לאילת על מנת לפנות חלק מהנפגעים למרכזים רפואיים במרכז הארץ. בשעות הצהריים דווח כי הושגה שליטה על השריפה וכי אין עוד לכודים בבניין.

זמן קצר לאחר מכן, דווח על שריפה נוספת בבניין סמוך. אין נפגעים.

בתוך שעתיים שריפה בבניין שני באילת | ללא קרדיט

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר