"חששנו מהגרוע מכל - והוא קרה": סמ"ר אייל מימרן הובא למנוחות

סמ"ר אייל מימרן ז"ל שירת בגדוד 101 בחטיבת הצנחנים • הותיר אחריו הורים ואח • חבר המשפחה: "היו לו כך כך הרבה כישרונות - כל מה שעשה, עשה בצורה מושלמת"

סמ"ר אייל מימרן הובא למנוחות: "חששנו מהגרוע מכל - והוא קרה" // צילום: שמואל בוכריס

סמ"ר אייל מימרן שנפל בצפון רצועת עזה, מובא בשעה זאת  (שישי) למנוחת עולמים בבית העלמין נס ציונה. הותיר אחריו הורים ואח. בן 20 היה בנופלו.

הלוויתו של אייל מימרן ז"ל, צילום: יוסי זליגר

המונים ליוו את אייל בדרכו האחרונה. אימו אתי ספדה לו: "איילי אהוב שלנו. זה בלתי נתפס. אני לא מאמינה שאני עומדת כאן ומספידה אותך, פחדנו מהגרוע מכל
תמיד אמרנו שרק לנו זה לא יקרה, אבל זה קרה. ריילי שלנו ילד חכם ומוכשר".

"זה נראה שידעת שזמנך היה קצוב וניצלת כל דקה. היה לך דף מטלות . אי אפשר היה לעצור אותך. לא נחת: היית מדריך בצופים, מארגן מסיבות, צולל גולש בים ולומד ללא הפסקה.  שיתפת אותנו שאתה רוצה להוציא ספר בלילה, עברתי על כל הפנקסים שלך. ילד אהוב שלנו, נתגעגע לחיוך שלך, לשמחת חיים שלך, גיבור שלנו".

משפחתו של סמ"ר אייל מימרן ז"ל, צילום: יוסי זליגר

אמלי בת דודתו, ספדה לאייל: "בן דוד אהוב שלי, ילד מוכשר ויפה שלי ,אין לי מילים לתאר את ההלם והכאב. חיית את החיים במלואם כאילו ידעת שאין לך עוד רגע בעולם הזה, היית טוב מידי לעולם הזה.  אתה לא דומה לאף אחד שהכרתי, תשמור עלינו מלמעלה, אולי עכשיו תנוח קצת סוף סוף גיבור ישראל".

סמ"ר אייל מימרן, צילום: באדיבות המשפחה

נציג הצבא, סא״ל דור מנשוף, ספד לו: "אנו עומדים כאן היום מתייחסים וכואבים את נפילתו של אייל. התגייסת בנובמבר 22 והתנדבות לשירות משמעותי בצנחנים מתוך אהבת המולדת שכה אהבת היית לוחם וחובש אמיץ דייקן ומסור מדיח עם החברים עולה דמותך היחודית החיוך הגדול הפנים המאירות והיכולת לראות ולגעת בכולם היית אוהב ואהוב אדם אותנטי ומיוחד מוכשר ויצירתי היו לך חלומות שאיפות ותשוקות יצאת עם חבריך לצוות להגן על מדינת ישראל ואזרחיה חטיבת הצנחנים איבדה אדם מדהים וחבר טוב".

הלוויתו של אייל מימרן ז"ל, צילום: יוסי זליגר

מימרן גדל בנס ציונה, והתגייס ליחידת הצנחנים. הוא בנה של אתי מימרן, מנהלת המחלקה המשפטית בהסתדרות המורים. חבר המשפחה סיפר על ילד חכם ותלמיד מצטיין. "הוא היה מדריך בצופים, אהב לגלוש, לבשל ולאפות. היו לו כל כך הרבה תחביבים וכישרונות, הוא כל הזמן היה אקטיבי ועסוק בנתינה". עוד סיפר על רצונו להוציא ספר. "הוא כבר כתב כמה פרקים, הוא היה כותב ומתעד דברים, ממש פרפקציוניסט, כל מה שעשה, עשה בצורה מושלמת".

ראש העיר נס מיונה, שמואל בוקסר, ספד לו: "אנו כואבים היום עם משפחת מימרן על נפילתו של בנם , רק בן 20. אייל לוחם גיבור בגדוד 101, סמל לנחישות ומנהיגות
נועם הליכותיו וכישרונותיו הרבים הפכו אותו לחבר נערץ. הוא התגייס לשירות קרבי מתוך ידיעה שיסכן את חייו נזכור את הערכים שאייל גדל לאורם נפילתו היא אובדן כבד למשפחתו חבריו וקהילת נס ציונה כולה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר