תאונה קשה בבית שמש: פעוט בן שנתיים וחצי נפגע באורח אנוש בעת רכיבה על קורקינט בחניון

כוחות ההצלה ביצעו פעולות החייאה במקום • הילד פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית

הקורקינט של הפעוט שנדרס בבית שמש

תאונה קשה אירעה היום בערב (חמישי) בחניון בניין ברחוב האמוראים בבית שמש. פעוט בן שנתיים וחצי נפגע בעת שרכב על קורקינט. כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו את הילד במצב קריטי.

על פי דוברות מד"א, הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו במהירות למקום והחלו להעניק טיפול רפואי לפעוט.

פעוט בבית שמש נדרס, צילום: דוברות צוות הצלה

חובש בכיר במד"א קובי ליזרוביץ וחובש מד"א אליה אמתי, שהיו בין המטפלים בזירה, תיארו את המצב הקשה: "הפעוט שכב על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה. התחלנו בביצוע בדיקות וטיפולים והבנו שהוא ללא דופק וללא נשימה. התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות במקביל לטיפול הרפואי בפצעיו."

צוותי מד"א החלו מיד בפעולות החייאה מתקדמות, כולל עיסויי לב והנשמות. הפעוט פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשמצבו מוגדר אנוש והצוות הרפואי ממשיך בפעולות ההחייאה.

פרמדיק 'צוות הצלה' נתי בן שמעון וחובשי רפואת חירום שלום גולמבו ושלום שישא, שהגיעו גם הם לזירה, הוסיפו: "כשהגענו למקום ראינו רוכב קורקינט, תינוק כבן שנתיים וחצי מוטל על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית".

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. בשלב זה טרם נמסרו פרטים נוספים על הנסיבות המדויקות שהובילו לפגיעה בפעוט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר