"סינואר יקבל את העסקה - וסמוטריץ' חושש": המחאה מתלהטת מול בית נתניהו

הפגנה מול בית רה"מ בירושלים: "נתניהו מובל על ידי כהנאיסטים קנאים לאבדון" • "כוח קפלן": "מעל לשני שליש מהישראלים רוצים שרה"מ יפרוש" • מטה המשפחות קורא: "עולים להפיל אותו"

הפגנה מול בית רה"מ בירושלים. צילום: אורן בן חקון

אלפים השתתפו הערב (חמישי) בהפגנה מול בית ראש הממשלה בירושלים. ביניהם גם משפחות חטופים. זאת רקע המתווה האחרון של עסקת החטופים שעומדת על הפרק, עליה נאמר כי מדובר בהצעה הטובה ביותר שהגיעה מחמאס עד היום

הפגנה מוטל בית רה"מ בירושלים, צילום: אורן בן חקון

"עסקה מונחת על השולחן והחשש של סמוטריץ׳ - לא שהעסקה תתפספס אלא שסינואר יקבל את העיסקה. הקנאים הבדלנים מקדמים בכוונת מכוון מלחמה, והאיש שזה ביתו מפחד לגורלו האישי מטרפד את העיסקה בשם ״גורם בטחוני״ הכהניסטים הבדלנים רוצים מלחמת גוג ונגוג ונתניהו מגיש להם אותה. והחטופים? והחיילים? הם מגש הכסף", אמרה שקמה ברסלר בנאומה בהפגנה.

שקמה ברסלר בהפגנה מול בית רה"מ בירושלים, צילום: אורן בן חקון

בהודעה שפרסם מטה משפחות החטופים לפני ההפגנה נכתב: "יום 272, התקבלה תשובת חמאס ל״עסקת נתניהו״- אסור לדקה נוספת להתבזבז. היום תתקיים הפגנה מול בית ראש הממשלה. אנו נהיה במאהל הסמוך כבר מ-19:30 כדי להנכיח כעת יותר מתמיד את הנושא הכי דחוף והכי חשוב". 

הפגנה מול בית רה"מ בירושלים, צילום: אורן בן חקון

"עולים להפיל אותו", נכתב בהודעה של מטה המשפחות, "כיכר פאריז ומשם צעדה למעון ראש הממשלה ברחוב עזה 35 ירושלים".

שקמה ברסלר התייחסה לזה בנאום שלה: "אנחנו פה כי וועדת חקירה ממלכתית קבעה שנתניהו פוגע בביטחון המדינה.
אנחנו פה כי שר הבטחון ושני חברי קבינט שהוא מינה קבעו שנתניהו פוגע בביטחון המדינה.אנחנו פה כי אדם שפוגע בביטחון המדינה מובל על ידי כהאניסטים קנאים ובדלנים לאומנים והוא מאפשר להם להוביל אותנו לאבדון".

הפגנה מול בית רה"מ בירושלים, צילום: אורן בן חקון

ב"כוח קפלן" מסרו לקראת ההפגנה הערב בירושלים מול מעון רה״מ: "ההפקרות בצפון והניסיונות לטרפד את עסקת החטופים מדגישים את הצורך בבחירת הנהגה חדשה למדינת ישראל. מעל לשני שליש מהישראלים רוצים שרה״מ יפרוש מהחיים הציבוריים - העם איבד אמון בממשלה ובעומד בראשה שהביאו לאסון הגדול בתולדות המדינה". 

הפגנה מול בית רה"מ בירושלים, צילום: אורן בן חקון

עוד הוסיפו בכוח קפלן: "נתניהו הוא מר הפקרה. ההפגנות מולו הן המפתח להדחתו מהחיים הציבוריים והצלת ישראל מהסכנה שבהמשך שלטונו. לא יהיה שיקום ולא תהיה תקומה כל עוד נתניהו בשלטון. נפגין מולו עד שיפול!"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר