לאחר פינוי התושבים: הושגה שליטה על השריפה שהשתוללה בירושלים, סמוך לשכונת גילה

באירוע נוסף, השטח בוער ביהודה ושומרון • בבנימין, לוחמי האש פועלים לכיבוי שני מוקדים של צמיגים בוערים במרחב גבעת אסף, ככל הנראה על ידי מתיישבים • בשומרון מתפשטת שריפה שנעה מכיוון הכפר "בית דג׳ן" לגבעה של סקאלי, ככל הנראה על ידי פלשתינים

השריפה בירושלים. מתקרבת לבתים בשכונת גילה. צילום: תיעוד מבצעי כב"ה מחוז ירושלים

הושגה שליטה על שריפת הענק שהשתוללה בשטח פתוח בירושלים, סמוך לבתים בשכונת גילה. כוחות משטרה של מחוז ירושלים פעלו מהבוקר (חמישי), באזור השכונה יחד עם צוותי כיבוי בעקבות השריפה שפרצה בשטח פתוח בסמוך לשכונה. המשטרה פינתה את קו הבתים הראשון ברחוב הציפורן - לא דווח על נפגעים.

שריפה משתוללת בשכונת גילה בירושלים// תיעוד מבצעי כב"ה מחוז ירושלים

18 צוותי כיבוי וארבעה מטוסים פעלו לבלום את חזית האש המתפשטת לכיוון בתי השכונה ברחוב שמיר וציפורן הקרובים לשריפה. המשטרה קראה לציבור להישמע להוראות השוטרים וכוחות ההצלה בשטח, ולהימנע מלהגיע לאזור עד סיום פעולות כוחות החירום וההצלה. 

מטוסי כיבוי מעל שכונת גילה בירושלים// תיעוד מבצעי כב"ה

ביו"ש - השטח בוער

באירוע נוסף ביהודה ושומרון. צוותי כיבוי אש מטפלים בשעה זו (חמישי), בשני מוקדי שריפות. ההערכה היא שבמקרה אחד מדובר בהצתה על ידי פלשתינים ובמקרה השני מדובר בשריפה שהובערה על ידי מתיישבים ישראלים. מטוסי כיבוי הוזנקו לזירות. 

שריפות בגזרת יהודה ושומרון, צילום: כב"ה יו"ש

בבנימין, לוחמי האש פועלים לכיבוי שני מוקדים של צמיגים בוערים במרחב גבעת אסף. על פי הדיווח מהמשטרה, הצמיגים הובערו על ידי רעולי פנים, ככל הנראה מתיישבים ישראלים. 

בשומרון מתפשטת שריפה שנעה מכיוון הכפר "בית דג׳ן" לגבעה של סקאלי. כארבעה צוותים פועלים במקום שנחשב לתוואי שטח מורכב מבחינה טופוגרפית, כאשר החשד הוא להצתה על ידי פלשתינים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר