סמדר לוגסי ספדה בקול שבור לבנה היחיד איליי שנפל בעזה: "רעדתי כשחתמתי לך, השארת בור בלב שלי"

באירוע שבו נפל סרן איליי אלישע לוגסי, נפצעו באורח קשה שלושה לוחמים מגדוד 75 • האם השכולה: הלכתי כמו טווס נפוחה מרוב גאווה, הייתי כל כך גאה בך"

הלוויית סרן איליי אלישע לוגסי // דוד כהן, ג׳יני

"חתמתי לך בלב כבד ורועד, ועכשיו נשארתי עם בור ענק", כך ספדה היום בקול שבור סמדר לוגסי לבנה היחיד, סרן איליי אלישע, שנהרג אתמול מפגיעת נ"ט בצפון רצועת עזה, הובא למנוחות היום (חמישי) בבית העלמין הצבאי בקרית שמונה.

באירוע שבו נפל סרן לוגסי, נפצעו באורח קשה שלושה לוחמים מגדוד 75 בחטיבת "סער מגולן". 

סמדר לוגסי בהלוויית בנה, צילום: אייל מרגולין - ג׳יני

 סמדר, סייעת המועסקת בעיריית קריית שמונה, אמרה: "תמכתי בך בכל מה שרצית, רצית ללכת לקרבי, אמרת לי 'אימא צריך לחתום אצל עורך דין', המשפחה אמרה: 'סמדי אל תחתמי לו', אתה אמרת שחזרת הביתה 'אימא את לא מקשיבה לרעשי רקע נכון? זה אני ואת'. אמרתי לך 'כן ילד שלי, זה אני ואתה'. ביום שהלכנו לעורך דין, בלב כבד בוכה, בכל חתימה שאני חותמת אני רועדת, והחתימות לא נגמרות, יצאנו ואמרת לי 'אימא איזו לביאה את', 'אימא איך אני גאה בך, 'אין אימהות כמוך בעולם'. רציתי לומר לך ילד יקר שלי, אני גאה בך! גאה בך על כל הדרך שעשית. הלכתי כמו טווס נפוחה מרוב גאווה, ועכשיו אין נוצות ואין טווס. השארת בור עמוק".

הלוויית איליי אלישע לוגסי, צילום: אייל מרגולין - ג׳יני

איליי נפצע בתחילת המלחמה אולם התעקש בגבורה לחזור ולהילחם ברגע שעמד שוב על רגליו. "הוא היה לוחם אמיץ ואיש מדהים, מלח הארץ", כתבו עליו בעיר. "אנחנו כותבים שורות אלו בהלם גמור ובכאב עמוק מנשוא. סמדר יקרה, קריית שמונה כולה מחבקת ועוטפת אותך, העיר שלנו איבדה היום את אחד מטובי בניה וגיבוריה! נוח על משכבך בשלום איליי, והלוואי שכולנו נהיה ראויים לך".

סרן איליי אלישע לוגסי, צילום: דובר צה"ל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר