מחאת ענק הערב בירושלים: שקמה ברסלר תנאם, "כוח קפלן" יפגין מל מעון רה"מ

ברסלר פרסמה סרטון לקראת ההפגנה: "בואו איתנו לדרוש ממנו לשחרר את ישראל. בצורה דמוקרטית, נחושה ולא אלימה, נפגין מול המעון עד שנביא לבחירות"

שקמה ברסלר: "הטירוף לא ייעצר כל עוד נתניהו ראש ממשלה"

ארגוני המחאה יקיימו הערב (חמישי) עצרת בהשתתפות רבבות מפגינים בירושלים. האירוע יחל בשעה 19:00, אז יתכנסו מפגינים בכיכר אגרנט. קצר לאחר מכן, תצא צעדה לכיוון כיכר פריז, שם בשעה 20:00, שם תישא דברים פרופ' שקמה ברסלר.  לאחר דבריה, ירדו המוחים כגוש אחד אל עבר מתחם ההפגנה שמול מעון רה"מ נתניהו ברחוב עזה. 

בסרטון המצורף שפרסמה ברסלר לקראת ההפגנה היא אמרה בין השאר: "לאן שלא מסתכלים הכל קורס, כי נתניהו שם את הגה המדינה בידיים של קנאים, כהניסטים ומשתמטים. 120 חטופים בעזה, חבלי ארץ מופקרים, עשרות אלפי עקורים וממשלת החורבן עסוקה שבוע נוסף בהרס המדינה.

"משחררים מחבלים, מתעסקים בהשתמטות לחרדים ופוגעים בצורכי הביטחון של הצבא.
שני שליש מהציבור מבינים שהטירוף לא ייעצר כל עוד נתניהו ראש ממשלה, אבל נתניהו לא יפרוש מיוזמתו. בואו איתנו לדרוש ממנו לשחרר את ישראל. בצורה דמוקרטית, נחושה ולא אלימה, נפגין מול המעון עד שנביא לבחירות".

במקביל, "כוח קפלן" יוביל הערב מחאה בירושלים תחת הכותרת "עד שיפול!", ופעיליו יגיעו גם כן למעון ברחוב עזה.

מפגינים מול בית ראש הממשלה ברחוב עזה, צילום: ברק דור

בהודעה שפרסמו בכוח קפלן לפעילים נמסר: "ניצחנו אותו ב2020, עצרנו את החקיקה נגד בג"ץ ב-2023 ועכשיו אנחנו נצליח להחזיר את המנדט לעם - מחר 20:00 בעזה 35 - מצילים את ישראל. כולנו עדים להרס והחורבן שהממשלה הארורה הזאת מביאה עלינו, כולנו מרגישים את זה בכיס, כולנו נקרעים מול משפחות החטופים, כולנו כואבים עם העקורים - לא רק שחייבים לעצור את זה - אפשר וחובה לעצור את זה. זה מה שנדרש מאיתנו, מכל אזרח ואזרחית שאוהבים את המדינה, להתייצב בנחישות כל חמישי בירושלים עד שהוא יפול".

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר