שר הפנים ארבל בחברון: "מחויבים להמשך הפיתוח וההתיישבות"

"המחויבות שלנו לקריית ארבע-חברון אינה מוטלת בספק, גם היסטורית וגם אקטואלית," הצהיר השר ארבל • ראש המועצה ברמסון: "העשייה של תנועת ש"ס למען קריית ארבע-חברון וההתיישבות אינה מוטלת בספק"

השר ארבל בחברון: "מחויבים להמשך הפיתוח בחברון"

שר הפנים משה ארבל ערך אתמול (שלישי) סיור בחברון ובקריית ארבע. במהלך הביקור נפגש השר עם ראשי הרשויות המקומיות וביקר במערת המכפלה.

בחברון סייר השר ארבל בליווי ראש מועצת חברון, אייל גלמן, וקיבל סקירה על הרחבת ההתיישבות היהודית באזור. "התנופה של הבנייה, הפיתוח והעמקת השורשים שלנו כאן בארץ הקודש היא מדהימה", אמר השר. "לראות את ההתפתחות בשוק, במערה, בבית העלמין - זה מחמם את הלב".

השר ארבל מבקר בחברון, צילום: .

בקריית ארבע קיים השר ישיבת עבודה עם ראש המועצה ישראל ברמסון וההנהלה הבכירה. הדיון התמקד באתגרים העומדים בפני המועצה, כולל אישור תקציב 2024, ייעול מצבה הכלכלי של הרשות, ובחינת הכנסת המועצה לתוכנית המראה.

"המחויבות שלנו לקריית ארבע-חברון אינה מוטלת בספק, גם היסטורית וגם אקטואלית," הצהיר השר ארבל. "אנחנו כאן לקדם יחד פתרונות ייחודיים ליצירת עוגנים ולתת כלים להוביל את המקום הזה לצמיחה ושגשוג". 

השר ארבל בחברון, צילום: .

ראש המועצה ברמסון הודה לשר על הביקור ואמר: "העשייה של תנועת ש"ס מזה עשרות שנים למען קריית ארבע-חברון וההתיישבות אינה מוטלת בספק. אני סמוך ובטוח שהביקור הזה יביא בשורה גדולה לעיר האבות קריית ארבע-חברון". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר