"דאגתי להורים, מחזק לחזור ולשמוע על כל האנשים שתמכו": נועה ארגמני דיברה לראשונה מאז חזרתה מהשבי - וריגשה מדינה שלמה

היא מתארת את המפגש עם אמה, ליאורה, שחולה במחלה סופנית: "זכות גדולה להיות לצידה אחרי שמונה חודשים" • על בן זוגה, אבי-נתן אור, שעודנו מוחזק בשבי מספרת נועה: "הופרדתי ממנו ברגע החטיפה" • היא הודתה לכוחות הביטחון על המאבק להשיב אותה והשתתפה בצערה של משפחתו של לוחם הימ"מ ארנון זמורה: "גיבור ישראל, בזכותו אני כאן"

נועה ארגמני מדברת לראשונה ופונה לציבור: "אמנם אני בבית עכשיו, אבל לא יכולה לשכוח את החטופים"\מטה משפחות החטופים

עצרת משפחות החטופים בסימן 267 ימים בשבי נפתחה הערב (שבת) בסרטון שצולם של נועה ארגמני, ששוחררה במבצע צבאי ב-8 ביוני יחד עם החטופים אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו.

"אני נועה ארגמני, נחטפתי לעזה ב-7 באוקטובר. הוחזקתי על ידי חמאס במשך שמונה חודשים וחולצתי על ידי כוחות הביטחון ב-8 ביוני. בתור ילדה יחידה להורים שלי, בתור בת יחידה לאמא שחולה במחלה סופנית, הדבר שהכי העסיק אותי בשבי היה הדאגה להורים שלי. זאת זכות גדולה להיות פה אחרי 246 ימים בשבי חמאס, זכות גדולה להיות ליד אמא שלי אחרי שמונה חודשים של חוסר וודאות, זאת זכות גדולה לראות את ההורים שלי מוקפים בכל כך הרבה אנשים טובים".

עצרת משפחות החטופים, צילום: גדעון מרקוביץ'

ארגמני ביקשה להודות לכוחות הביטחון על שחילצו אותה ובתוך כך למשפחתו של לוחם הימ"מ ארנון זמורה ז"ל שנהרג במבצע החילוץ שלה. "אני רוצה להודות לכוחות הביטחון ולצבא שלנו, לחיילים, לאנשי המילואים ולכל מי שלקח חלק במבצע החילוץ וסיכן את חייו על מנת שאוכל לחזור הבייתה. אני משתתפת בצער משפחתו של ארנון זמורה ז"ל שנפל במהלך מבצע החילוץ שלי ושל עוד שלושה חטופים נוספים. ליבי עם משפחתו. ארנון הוא גיבור ישראל ובזכותו אנחנו כאן".

רב פקד ארנון זמורה ז"ל, צילום: ללא

היא אמרה: "תודה ענקית למשפחה, לחברים ולכל מי שהשמיע את הקול שלנו בזמן שלא יכולנו לדבר, לכל האנשים הנפלאים שתמכו במשפחה שלי, לכל מי שנתן מעצמו בתקופה הארוכה הזו. מאוד מרגש לחזור הבייתה ולשמוע על כל האנשים הטובים שעזרו ותמכו. אני אנצל את המעמד הזה בשביל להזכיר שיש עוד 120 חטופים וחטופות בשבי חמאס, ובניהם אבי-נתן אור, בן זוגי, ממנו הופרדתי ברגע החטיפה".

אבינתן אור. נחטף יחד עם נועה ארגמני, צילום: באדיבות המשפחה

נועה ארגמני סיימה את דבריה במחויבות לזכור את האנשים שהיו עמה בשבי במשך תקופה כה ארוכה. "אמנם אני נמצאת בבית עכשיו, אך אי אפשר לשכוח את החטופות והחטופים שעדיין נמצאים בשבי חמאס. צריך לעשות הכל על מנת שנוכל להחזיר אותם הבייתה. אני מאחלת לכולנו ימים שקטים יותר, שנהיה מוקפים במשפחה, בחברים, באנשים טובים ובעיקר - שנדע לאהוב ולא לשנוא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר